به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحت حمایت ایالات متحده طی ۱۲۰ روز متوقف نشده است. حمدان تاکید کرد: دشمن حمله‌های خود را همزمان با ارتکاب جنایت تحمیل قحط‌سالی و گرسنگی و تلاش برای نسل‌کشی جمعی فلسطینیان […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحت حمایت ایالات متحده طی ۱۲۰ روز متوقف نشده است.

حمدان تاکید کرد: دشمن حمله‌های خود را همزمان با ارتکاب جنایت تحمیل قحط‌سالی و گرسنگی و تلاش برای نسل‌کشی جمعی فلسطینیان در نوار غزه ادامه می‌دهد.

وی افزود: ما از آغاز تاکید کردیم که از هر ابتکاری برای توقف جنگ علیه ملتمان استقبال می‌کنیم. ما یک پیشنهاد کلی را که از نشست پاریس نشأت می‌گیرد دریافت کردیم. پاسخ ما به این پیشنهاد روی توقف جنگ علیه ملت ما، عقب‌نشینی اشغالگران از غزه، ورود کمک‌ها به غزه و دستیابی به یک توافق عادلانه برای تبادل اسیران تمرکز دارد.

حمدان ادامه داد: اولویت ما امروز برطرف‌کردن رنج‌ها از نوار غزه از طریق توقف کامل جنگ است. تاکنون توافقی حاصل نشده و آنچه ارائه شده، چارچوب توافقی است که ما در حال بررسی آن هستیم.

وی گفت: نتانیاهو و ارکان جنگش به دروغ‌گویی به هواداران خود ادامه می‌دهند، این در حالی است که شکست از همه سو آنان را احاطه کرده است. به نتانیاهو می‌گوئیم که نازیسم در برابر آنچه او و ارکان کابینه اشغالگران مرتکب می‌شوند الگویی ناچیز است.

این عضو ارشد جنبش حماس در ادامه گفت: قطع تأمین مالی آن روا از سوی برخی کشورها گامی غیرمسوولانه و مشارکت در نسل‌کشی ملت ما است.

حمدان گفت: روز به روز حجم دروغ‌هایی که دولت بایدن به استناد منابع صهیونیستی می‌پذیرند روشن می‌شود. حمله‌های آمریکا به برادرانمان در یمن، عراق و سوریه را به شدت محکوم می‌کنیم. حمله‌های آمریکا به یمن، عراق و سوریه در راستای پشتیبانی از اشغالگران به انجام می‌رسد. حمله‌های آمریکا بی‌ثباتی منطقه را تشدید می‌کند و هشداری جهت گسترش درگیری‌ها است.

منبع: مـهر