به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در جریان رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن که به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است، در رقابت ماده پرش ارتفاع و پرش طول فاطمه محیطی زاده توانست در ماده پرش طول در جایگاه نخست و در ماده پرش ارتفاع مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کند. محیطی‌زاده […]

- دو طلا و یک نقره سهم دوومیدانی بانوان ایران در ترکیه

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در جریان رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن که به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است، در رقابت ماده پرش ارتفاع و پرش طول فاطمه محیطی زاده توانست در ماده پرش طول در جایگاه نخست و در ماده پرش ارتفاع مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

محیطی‌زاده رکورددار ماده هفتگانه جوانان کشورمان جهت حفظ آمادگی به منظور شرکت در یازدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی کشورمان و در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد، به این مسابقات اعزام شده است.

همچنین در جریان برگزاری رقابت ماده ۶۰متر حمیده اسماعیل نژاد موفق شد در رقابت خود و در جریان دور نهایی عنوان نخست این مسابقات را کسب کند.

بر همین اساس اسماعیل‌نژاد در دور مقدماتی این مسابقات موفق شد حد نصاب ۷.۵۵ ثانیه به ثبت برساند و راهی مرحله نهایی شود.

او همچنین در جریان برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها با ثبت زمان۷.۵۰ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

دو دونده از کشور میزبان (ترکیه) به ترتیب با ثبت حد نصاب‌های۷.۹۱ثانیه و۸.۲۲ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا