به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، شروین اسبقیان در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در خصوص این مراسم اظهار داشت: قهرمانان پاراالمپیکی ما از نظر اخلاقی همیشه مورد تایید و تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفتند. کمیته ملی پاراالمپیک در یک برنامه‌ای با عنوان حدیث سرآمدان از این عزیزان […]

- زمان انتخابات ۱۰ فدراسیون اعلام شده است/ برای فدراسیون جانبازان، سرپرست نمی‌گذاریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، شروین اسبقیان در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در خصوص این مراسم اظهار داشت: قهرمانان پاراالمپیکی ما از نظر اخلاقی همیشه مورد تایید و تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفتند. کمیته ملی پاراالمپیک در یک برنامه‌ای با عنوان حدیث سرآمدان از این عزیزان تجلیل کرد و از طرف خودم و وزرات ورزش از این کمیته تشکر می‌کنم که چنین برنامه به جایی را برگزار کرد.

وی با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن عنوان کرد: این یک پیروزی بسیار ارزشمند بود و امیدواریم با تدابیر کادرفنی، استمرار داشته باشد. به نظرم این کار بسیار بزرگی بود، زیرا دل مردم را شاد کرد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد انتخابات فدراسیون‌هایی که همچنان بدون رئیس اداره می‌شوند گفت: بعد از قبول مسئولیت جدید و با تاکید وزیر ورزش بر سرعت بخشیدن به انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، تکلیف ۹ فدراسیون را مشخص کردیم و امروز هم تاریخ مجمع انتخاباتی کنگ‌فو را اعلام می‌کنیم تا از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

وی افزود: فدراسیون دوومیدانی درگیر مسابقات داخل سالن آسیا است و نمی‌خواهیم در چنین وضعیتی، مسئولان و سرپرست را درگیر ماجرای ثبت‌نام و انتخابات کنیم. بلافاصله بعد از برگزاری مسابقات تاریخ مجمع را اعلام خواهیم کرد. در خصوص فدراسیون ژیمناستیک هم به زودی تاریخ مجمع اعلام خواهد شد. البته در حال مطالعه پرونده فدراسیون ژیمناستیک هستم و پس از آن باید برنامه‌ریزی دقیق را انجام دهم.

اسبقیان تاکید کرد: در فدراسیون جانبازان با توجه به نظر وزیر ورزش، سرپرست نخواهیم گذاشت، زیرا ۲ تایب رئیس فدراسیون، آنجا حضور دارند و خودم نیز نظارت مستقیم خواهم داشت. مچمع انتخاباتی این فدراسیون ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا