امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین هفتمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) این نیرو، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای نظامی دفاع مقدس برای نسل جوان و انقلابی بسیار مهم و حائز اهمیت است. وی در ادامه با اشاره […]

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین هفتمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) این نیرو، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای نظامی دفاع مقدس برای نسل جوان و انقلابی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات دفاع مقدس به دانشجویان و نسل جوان گفت: امروز وظیفه داریم مفاهیم و تجربیات خود را به افرادی که جنگ را درک نکرده‌اند و فقط در مورد آن خوانده‌ و شنیده‌اند منتقل کنیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به نقش آفرینی جوانان، دانشگاه‍ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشورمان بعد از انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دوران پیش از انقلاب، افزود: خودکفایی تجهیزاتی، اعتماد به نفس و تکیه بر دانش بومی از جمله دستاوردهای بی بدیل جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه اخیر است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با برشمردن اقدامات ارزنده این نیرو در حراست از مرزهای هوایی کشورمان، اضافه کرد: توانمندی بالای تجهیزات پدافندی کشورمان در رصد و شناسایی پرنده های بیگانه به صورت شبانه روزی و با ذکاوت و هوشیاری بالا در حال انجام است.

امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر ضرورت به‍کارگیری اساتید نخبه در دانشگاه پدافند ، گفت: رکن پیشرفت قدرت نظامی کشور، دانشگاه‍های نظامیِ در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در زمینه کارگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی و فنی جزو دانشگاه‍های برتر در سطح کشور است، تصریح کرد: دانشگاه پدافند از جمله دانشگاه‍های ممتاز کشور است و نوید آینده‍ای درخشان و تحولی عظیم در مجموعه پدافند را می‍دهد.

منبع خبر: رکنـا