به گزارش زیرنویس، به علت بارش برف ، برودت هوا و تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان خراسان رضوی در روز شنبه و یکشنبه احتمال دارد تعطیلی مدارس در این استان برای روز دوشنبه ۱۶بهمن ۱۴۰۲ تمدید شود.تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد برای دوشنبه منتشر نشده است.در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد […]

به گزارش زیرنویس، به علت بارش برف ، برودت هوا و تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان خراسان رضوی در روز شنبه و یکشنبه احتمال دارد تعطیلی مدارس در این استان برای روز دوشنبه ۱۶بهمن ۱۴۰۲ تمدید شود.تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد برای دوشنبه منتشر نشده است.در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی برای دوشنبه خواهیم پرداخت. در ادامه جزییات تعطیلی مدارس استان مشهد برای دوشنبه ۱۶بهمن را میخوانید.

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس خراسان رضوی

به علت بارش برف در مشهد و خراسان رضوی و تعطیلی برخی ازمدارس این استان در روزهای قبل احتمال دارد برا وشنبه نیز تعطیلی رخ دهد. تااین لحظه هیچ گونه خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی برای دوشنبه ۱۶بهمن منتشر نشده است و مدارس این استان دایر است.هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خراسان رضوی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

این خبر تکمیل میشود…