باشگاه استقلال با اعلام رسمی خبر از توافق یک و نیم ساله با کاپیتان و بازیکن شماره ۱۰ تیم  ملی ازبکستان داد. یعنی جلال‌الدین ماشاریپوف که در ابتدای فصل هم یکی از گزینه های خرید استقلال بود اما ترجیح داد راهی یک تیم یونانی شود. او به تازگی قرارداد خود را با تیم یونانی فسخ […]

- این بازیکن از لیست خرید استقلال خارج شد

باشگاه استقلال با اعلام رسمی خبر از توافق یک و نیم ساله با کاپیتان و بازیکن شماره ۱۰ تیم  ملی ازبکستان داد. یعنی جلال‌الدین ماشاریپوف که در ابتدای فصل هم یکی از گزینه های خرید استقلال بود اما ترجیح داد راهی یک تیم یونانی شود. او به تازگی قرارداد خود را با تیم یونانی فسخ کرده است و بعد از حذف از جام ملت های آسیا به همراه تیم  ملی ازبکستان توافق خود را با باشگاه استقلال رسمی کرد.

با جذب این بازیکن از سوی باشگاه استقلال به نظر می رسد، آبی ها قید خرید محمدحسین اسلامی بازیکن زیر ۲۳ سال تیم ذوب آهن را بزنند. چون جلال الدین ماشاریپوف هم یک هافبک تهاجمی است و در پستی بازی می کند که محمد حسین اسلامی بازی می کند.

استقلال پیش از کاپیتان تیم ملی ازبکستان با رافائل سیلوا مدافع برزیلی قرارداد بست و به نظر می رسد در روزهای آینده چند بازیکن جدید دیگر هم جذب خواهد کرد. به این خاطر که جواد نکونام در تعطیلات زمستانی گفته بود تیمش به ۴  تا ۵ بازیکن جدید نیاز دارد. از سویی باید به این نکته هم اشاره کرد که استقلال سعید مهری و آرتور کوین یامگا را از دست داده است و باید در پست یامگا هم بازیکن جدید جذب کند.

منبع: خبـر ورزشی