ویرجیل فان دایک، کاپیتان لیورپول‌، اشتباه وحشتناک خود در بازی با آرسنال را پذیرفت و مسئولیت آن را برعهده گرفت ، اشتباهی که عامل اصلی باخت ۳-۱ لیورپول به حریف لندنی بود. در حالی که لیورپول با به تساوی کشاندن بازی، هواداران آرسنال در ورزشگاه امارات را ساکت کرده بود اشتباه فان دایک که همراه […]

- کاپیتان ناراحت از اشتباهش؛ قول می‌دهم هرگز تکرار نکنم/ مسئولیت این اتفاق را گردن می‌گیرم

ویرجیل فان دایک، کاپیتان لیورپول‌، اشتباه وحشتناک خود در بازی با آرسنال را پذیرفت و مسئولیت آن را برعهده گرفت ، اشتباهی که عامل اصلی باخت ۳-۱ لیورپول به حریف لندنی بود.

در حالی که لیورپول با به تساوی کشاندن بازی، هواداران آرسنال در ورزشگاه امارات را ساکت کرده بود اشتباه فان دایک که همراه شد با خروج اشتباه الیسون بکر دروازه بان لیورپول، گل دوم آرسنال را رقم زد  و جریان بازی را تغییر داد.

ویرجیل بعد از بازی گفت: «روز سختی بود. روی گل دوم آرسنال، من مسئولیت کامل اشتباهم را بر عهده می‌گیرم. جریان بازی کاملا عوض شد. باید بهتر عمل می‌کردم، تصمیم بهتری می‌گرفتم و این اشتباه دردناک است. به خصوص برای من و بقیه اعضای تیم. متاسفانه این اتفاقات گاهی در فوتبال رخ می‌دهد اما این واقعیت را از بین نمی‌برد که درد دارد. این چیزها در دوران حرفه‌ای من خیلی اتفاق نیفتاده است، اما این یک اتفاق سخت است. من از این وضعیت بیرون می‌آیم زیرا وقتی از هر اتفاقی که می‌افتد نکات جدیدی یاد می‌گیرم. مسئولیت کامل این اتفاق را بر عهده خواهم گرفت.»

او درمورد شرایط بازی ادامه داد: «ما فرصت‌هایی داشتیم، روی بازی مسلط بودیم، جو ورزشگاه به سود حریف بود. ما در نیمه دوم تا آن گل تیم برتر بودیم. فقط باید سعی کنم این اشتباه را پاک کنم. تصمیم اشتباهی گرفتم، این تصمیمات زیاد اتفاق نمی‌افتد، اما بهتر می‌شوم و مسئولیت این اشتباه را بر عهده خواهم گرفت.»

کاپیتان لیورپول درمورد صحنه گل دوم آرسنال اضافه کرد: «من به دنبال بهانه نیستم.  این تصمیمات را در عرض چند ثانیه می‌گیرید. چنین اتفاقاتی می‌افتد اما من سعی خواهم کرد که دیگر هرگز این اتفاق نیفتد.»

فان دایک درمورد شکست لیورپول اضافه کرد: «این اولین شکست ما از ماه سپتامبر بود. مشخص است که شکست‌ خوردن دردناک است، به خصوص اینکه امروز خوب عمل کرده بودیم. همان‌طور که گفتم، برای من دردناک است، زیرا می‌بینم همه هواداران غمگین هستند. من از اشتباهاتی که می‌کنم درس می‌گیرم و من بازخواهم گشت.»

منبع: خبـر ورزشی