اعضای تیم پرسپولیس بعد از بازگشت از دبی روز گذشته را به استراحت پرداخته و قرار است از امروز دور جدید تمرینات خود را که بیشتر به کارهای تاکتیکی اختصاص خواهد داشت. روزنامه فرهیختگان مدعی شد باشگاه پرسپولیس با اوسمار، مربی برگزیده خود به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی هم صادق نبوده است. از این جهت […]

- سرمربی جدید پرسپولیس برای بازگشت به ایران شرط گذاشت

اعضای تیم پرسپولیس بعد از بازگشت از دبی روز گذشته را به استراحت پرداخته و قرار است از امروز دور جدید تمرینات خود را که بیشتر به کارهای تاکتیکی اختصاص خواهد داشت.

روزنامه فرهیختگان مدعی شد باشگاه پرسپولیس با اوسمار، مربی برگزیده خود به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی هم صادق نبوده است. از این جهت که این باشگاه بعد از معرفی اوسمار به عنوان سرمربی قرار بود قرارداد جدیدی را برای وی و ایجنت برزیلی‌اش ارسال کند که در این مورد تاخیر زیادی به‌وجود آمد.

اوسمار که در یک سال و نیم حضورش ‌در این تیم بدقولی‌های زیادی را در مورد مسائل مالی از مدیریت دیده بود و حتی کارش به جایی رسید که به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد (اواخر نیم‌فصل اول) برای اینکه قراردادش زودتر امضا شود در امارات ماند و همراه با سرخپوشان به تهران نیامد. در واقع او خواهان ارسال قرارداد جدیدش شد تا راضی به بازگشت به تهران شود. اتفاقی که روز گذشته رخ داد و باشگاه پرسپولیس قرارداد جدید اوسمار را نهایی کرد تا با این سرمربی نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و البته جام حذفی را آغاز کند.

منبع: خبـر ورزشی