لینک سایت : نقد کردن درآمد یوتیوب با موبیکس کیوب شرکت mcn چیست؟ MCN به یک شبکه چند کاناله اشاره دارد. این شرکت‌ها به عنوان واسطه‌هایی بین خلق‌کنندگان محتوا (مثل یوتیوبرها) و پلتفرم‌های مدیریت محتوا (مثل یوتیوب) فعالیت می‌کنند. وظیفه اصلی یک شرکت MCN این است که به یوتیوبرها خدمات مختلفی ارائه دهد تا کمک […]

لینک سایت : نقد کردن درآمد یوتیوب با موبیکس کیوب

شرکت mcn چیست؟

MCN به یک شبکه چند کاناله اشاره دارد. این شرکت‌ها به عنوان واسطه‌هایی بین خلق‌کنندگان محتوا (مثل یوتیوبرها) و پلتفرم‌های مدیریت محتوا (مثل یوتیوب) فعالیت می‌کنند. وظیفه اصلی یک شرکت MCN این است که به یوتیوبرها خدمات مختلفی ارائه دهد تا کمک کند محتوای آن‌ها را بهبود بخشند و درآمد زیادی از کانال‌های خود کسب کنند.

چگونه معتبر بودن یک شرکت mcn  را تشخیص دهیم؟

شرکت های زیادی در ایران وجود دارد که  اعلام میکنند mcn  و تحت قرارداد با یوتیوب هستند اما شرکت های mcn در اکانت یوتیوب کاربران خود یک داشبورد Network Relationship  ایجاد میکند که  باعث افزایش و حفظ امنیت کانال کاربران می شود و به نوعی تحت حمایت یوتیوب هستند  .همچنین  کاربران  این ضمانت را دریافت می کنند تا اشخاص دیگر نتوانند از محتوای اختصاصی آنها در یوتیوب استفاده کنند.

هر شرکتی نتواند این امکان  را برای کاربران فراهم کند جزو شرکت های mcn  نیست.

شرکت موبیکس کیوب با افتخار به عنوان یک شرکت mcn در جهت رفع نیاز یوتیوبر های ایرانی برای نقد درآمد دلاری و محافظت از محتوای یوتیوبی ایجاد شده است، ما با سابقه بیش از پنج سال در زمینه خدمات یوتیوب، نقد کردن درآمد یوتیوب، تولید محتوا و… توانستیم تجربه بهتری از فعالیت در شبکه جهانی یوتیوب برای کریتورهای ایرانی خلق کنیم.

خدمات موبیکس کیوب برای یوتیوبرها چیست ؟

 اصلی‌ترین هدف این شرکت، ساده‌سازی مسیر موفقیت یوتیوبرهای ایرانی است. خدمات موبیکس کیوب چیزی فراتر از نقد درآمد یوتیوب است ،این شرکت از ابتدای مسیر، از انتخاب موضوع فعالیت و ایده پردازی تا مرحله آخر یعنی کسب درآمد از یوتیوب، همراه واینرها است.

 از خدمات ارائه شده توسط شرکت موبیکس کیوب می توان به:

.

منبع خبر: رکنـا