آرسنال در ورزشگاه امارات موفق شد با نتیجه ۳-۱ لیورپول صدرنشین را شکست دهد و سه امتیاز مهم به دست بیاورد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها به شدت از بازی تیمش راضی است و این بازی را مهمترین بازی فصل آرسنال می‌داند. آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «بازی فوق‌العاده‌ای بود. عملکردی باورنکردنی از […]

- هیجان آرتتا بعد از برد بزرگ آرسنال؛ این بهترین بازی فصل ما بود/ برای قهرمان شدن همیشه باید این‌چنین باشیم

آرسنال در ورزشگاه امارات موفق شد با نتیجه ۳-۱ لیورپول صدرنشین را شکست دهد و سه امتیاز مهم به دست بیاورد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها به شدت از بازی تیمش راضی است و این بازی را مهمترین بازی فصل آرسنال می‌داند.

آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «بازی فوق‌العاده‌ای بود. عملکردی باورنکردنی از سوی بازیکنان و هواداران. این بهترین بازی تیم ما در کل فصل بود. پس از چند بازی نه‌چندان قدرتمند باید به سطح دیگری می‌رفتیم و فکر می‌کنم بازیکنان پاسخ مناسبی دادند. من نمی‌توانم از این خوشحال‌تر و مغرورتر باشم.»

سرمربی در مورد عملکرد جورجینیو توضیح داد: «باورنکردنی. همیشه گفته‌ام که او یک نمونه و الگو است. او درد و فشار زیادی را متحمل شده و مشکلی دارد که ماه‌هاست آن را به دوش می‌کشد. برای همه بازیکنان می‌گویم، فقط به او و نحوه رفتارش نگاه کنید. من واقعا خوش‌شانس هستم که چنین بازیکنانی دارم. مارتینلی هم عالی بود. ببینید که چقدر سماجت به خرج داد و توانست گل دوم را بزند. واقعا خوشحالم که او را دارم و تمام بازیکنانم عالی بودند.»

سرمربی جوان در انتها افزود: «ذهنیت تیم ما فوق‌العاده بود. برای قهرمان شدن باید چنین ذهنیتی را در همه بازی‌ها داشته باشیم. امروز مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان چنین ذهنیتی داشتیم و می‌خواهم آن را در بازی‌های بعدی هم ببینم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی