به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل حاجی‌زاده درباره شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه از نظر فنی شرایط خوبی داریم. آقای مارتینس به همراه همکاران خود برنامه‌های تمرینی را به‌صورت منظم پیگیری می‌کند و آماده شروع مجدد مسابقات خواهیم شد. […]

- با یک مهاجم خارجی توافق کردیم/ مذاکرات برای فسخ قرارداد بازیکنان مازاد ادامه دارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل حاجی‌زاده درباره شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه از نظر فنی شرایط خوبی داریم. آقای مارتینس به همراه همکاران خود برنامه‌های تمرینی را به‌صورت منظم پیگیری می‌کند و آماده شروع مجدد مسابقات خواهیم شد.

مدیر تیم فولاد خوزستان درباره جابه‌جایی بازیکنان این تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی تأکید کرد: در هفته‌های گذشته رضاییان مدیریت باشگاه جلسات متعدد و طولانی را با سرمربی داشته و باشگاه درصدد آن است که تا حد امکان براساس تفکرات مارتینس اقدام به تقویت تیم کند. تاکنون به‌طور رسمی احسان پهلوان که سوابق فراوانی در لیگ برتر دارد به جمع نفرات ما پیوسته و محمد عباس‌زاده نیز از ما جدا شده است. فعالیت‌های زیادی طی روز‌های گذشته به‌صورت جدی برای انجام برخی جابه‌جایی‌ها صورت گرفته و به‌زودی خبر‌های خوبی در این مورد به گوش هواداران عزیز خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث تقویت تیم فولاد گفت: تجربه ثابت کرده در نقل‌وانتقالات تا زمانی که قرارداد به‌صورت رسمی امضا نشود، نباید نامی از بازیکنی برد و صحبتی بر زبان آورد، اما برای آنکه کمی از نگرانی هواداران عزیز کاهش بدهم، باید بگویم که با یک مهاجم خارجی به توافقات خوبی دست یافتیم و ان‌شاءالله با طی شدن برخی مراحل هفته آینده از او رونمایی خواهیم کرد. براساس لیستی که مارتینس به مدیریت باشگاه ارائه کرده بود، مذاکراتی با برخی باشگاه‌ها و بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران صورت گرفته است و برای حصول نتیجه ادامه دارد. همچنین مذاکراتی هم با یک بازیکن خارجی دیگر در جریان است که امیدواریم به قرارداد رسمی منجر شود.

حاجی‌زاده در واکنش به شایعاتی که درباره فسخ قرارداد برخی بازیکنان با فولاد خوزستان به گوش می‌رسد، تأکید کرد: اینکه از نظر فنی برخی بازیکنان با سلایق سرمربی محترم همخوانی نداشته باشند، اتفاقی طبیعی است. به هر حال آقای مارتینس دوست دارد با سلیقه خودش تیم را تقویت و تجهیز کند و در این مسیر برخی بازیکنان را در لیست خروجی قرار داده است. مدیریت باشگاه نیز براساس این فهرست با نفراتی که مارتینس آن‌ها را نمی‌خواهد برای فسخ قرارداد مذاکره خواهد کرد. قطعاً در روز‌های آینده برخی بازیکنان از جمع ما جدا خواهند شد.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی هواداران عزیز فولاد خوزستان و درک نگرانی آنها، از طرفداران می‌خواهیم صبور باشند. بی‌شک در روز‌های آینده و ان‌شاءالله تا قبل از شروع مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر اتفاقات خوبی در نقل‌وانتقالات رخ می‌دهد و خبر‌های خوبی به اطلاع هواداران خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا