به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، پروژه افتتاحی، با ایجاد ظرفیت و پوشش چهار هزار و ۵۰۰ خانوار در شهر جاسک به فیبر نوری، نقش قابل توجهی در افزایش سرعت اینترنت خواهد داشت. این طرح شامل مدارس، کسب و کارها و منازل مسکونی است. پیشگامان اگرچه با تشکیل یک شرکت تعاونی نه چندان بزرگ […]

- بهره برداری از پروژه فیبر نوری پیشگامان در جاسک

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، پروژه افتتاحی، با ایجاد ظرفیت و پوشش چهار هزار و ۵۰۰ خانوار در شهر جاسک به فیبر نوری، نقش قابل توجهی در افزایش سرعت اینترنت خواهد داشت. این طرح شامل مدارس، کسب و کارها و منازل مسکونی است. پیشگامان اگرچه با تشکیل یک شرکت تعاونی نه چندان بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پا به عرصه گذاشت اما با همت مردمانی که تعاون را باور دارند به جایگاه امروزش رسید.

این گروه تعاونی با همراهی و همدلی صادقانه سهامداران، بر این باور است که در سایه توکل، تفکر و تعهد و در قالب تعاونی به همه آرمان‌هایش خواهد رسید. گروه تعاونی پیشگامان، با بیش از ربع قرن سابقه درخشان در بخش تعاون کشور و با کسب افتخارات گوناگون در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی همواره می‌کوشد با مشارکت مردم، در اقتصاد کشور نقشی سازنده ایفا کند.

فعالیت گروه تعاونی پیشگامان؛ در قالب تعاون، عدالت اجتماعی، جذب سرمایه های خرد مردم و ارائه ایده‌های جذاب و مورد توجه جامعه در کنار خدمات الکترونیکی، مخابراتی و تولید مصنوعات مرتبط از جمله اخذ مالکیت فیبر نوری به‌صورت انحصاری در آب‌های آزاد دنیا، سبب گسترده شدن حوزه خدمات این گروه در سراسر کشور شده و همزمان نیز حوزه‌های نوینی از فعالیت‌های خود را در زمینه‌های گوناگون رونمایی کرده است.

گروه تعاونی پیشگامان اکنون با بیش از ۳۰ شرکت و بیش از ۶۰ هــزار سهــامدار به اتحـــــادیه تخصصی امور زیربنایی شرکت‌های تعاونی پیشگامان تبدیل شده است و هر کجا در استان یزد و سراسر کشور پروژه‌ای مهم و تاثیرگذار با قابلیت منفعت‌رسانی به مردم مطرح بوده است، دست یاری‌گر و باور تعاون‌محور پیشگامان نقشی اساسی در آن داشته است.

منبع: خبـرآنلاین