به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حسین عموته در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم، اما شانس هر دو تیم مساوی است. می‌دانیم کارمان خیلی سخت است، زیرا کره جنوبی یکی از تیم‌های بزرگ قاره آسیاست. وی […]

- دوست دارم قطر به فینال صعود کند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حسین عموته در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم، اما شانس هر دو تیم مساوی است. می‌دانیم کارمان خیلی سخت است، زیرا کره جنوبی یکی از تیم‌های بزرگ قاره آسیاست.

وی افزود: پتانسیل تیمی کره جنوبی از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی بسیار زیاد است. می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم و باید مالکیت توپ داشته باشیم. باید پاس‌های خوبی بدهیم و برای کنترل بازی تاکتیک مناسبی اتخاذ کنیم. تلاش ما این است شرایط ایده‌آل خودمان را حفظ کنیم و به چیز‌های دیگر فکر نکنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن تصریح کرد: می‌دانیم آن‌ها با بردن تیم‌هایی مثل استرالیا و عربستان به نیمه نهایی آمده‌اند، اما به هر حال باید با قلب‌های‌مان بجنگیم و تمام قدرت خود را روی بازی بگذاریم تا به نتیجه لازم برسیم.

عموته راجع به آخرین وضعیت بازیکنانش گفت: وضعیت بازیکنانم ایده‌آل است. استراحت خوبی داشته‌ایم و امیدواریم در بازی فردا با کره تمرکز لازم را هم داشته باشیم. وضعیت خیلی خوبی داریم و با لطف خدا می‌خواهیم این بازی را ببریم.

وی در مورد احتمال مشخص نشدن نتیجه بازی در ۹۰ دقیقه توضیح داد: می‌دانیم باید برای هر اتفاقی آماده باشیم. در گذشته هم بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای داشتیم و شاید بار دیگر این اتفاق بیفتد. هر تیمی در اینجا حضور دارد، بسیار حرفه‌ای است.

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن درباره نیاز تیمش به حمایت هواداران و مردم کشور‌های عربی، خاطر نشان کرد: امیدواریم در این بازی حمایت خوبی از تیم ما صورت بگیرد، چرا که این موضوع به اردن کمک می‌کند. حضور آن‌ها جزئیاتی محسوب می‌شود که می‌تواند نتیجه را هم تغییر دهد.

عموته راجع به احتمال فشرده بازی کردن تیمش در دفاع و استفاده از ضدحملات، گفت: به این نتیجه رسیده‌ایم که این تاکتیک به ما کمک می‌کند تا به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. باید ذهن بازیکنان را برای کل مسابقه آماده کنیم تا انرژی آن‌ها در وقت‌های قانونی یا اضافی تحلیل نرود. تعدادی از بازیکنانم در تیم‌های باشگاهی خود بازی‌های فشرده داشته‌اند.

وی در مورد شرایط روحی تیم اردن، خاطر نشان کرد: تیم انرژی خیلی خوبی دارد. در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم، دیدم انرژی خیلی بالا و تمرکز کامل دارند. آن‌ها همدیگر را برای افزایش روحیه در بازی بزرگ مقابل کره حمایت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن در پاسخ به این پرسش که صعود به نیمه نهایی باعث فشار روی تیمش می‌شود یا اعتمادبه‌نفس بیشتری به آن‌ها می‌دهد، تصریح کرد: وقتی چنین مسیری را برای حضور در نیمه نهایی طی می‌کنید، یعنی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اید و اکنون نیز آماده هر اتفاقی هستید.

در ادامه نشست خبری، ابراهیم سعاده هافبک تیم ملی فوتبال اردن گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و برای هر اتفاقی آماده هستیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در مورد حضور قطر و اردن به‌عنوان دو تیم عربی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا توضیح داد: امیدوارم هر دو تیم به فینال برسند. می‌دانیم کار خیلی سختی است و فشار زیادی وجود دارد، اما این برای من اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا