نادر محمدی، ستاره تیم فوتبال ذوب‌آهن که با پرتاب‌های آکروکباتیک اوت در لیگ برتر شناخته می‌شود در بازی تدارکاتی ذوبی‌ها مقابل آلومینیوم اراک با مصدومیت شدیدی مواجه شد و پس از تایید معاینات پزشکی معلوم شد که رباط صلیبی مدافع ذوب‌آهن پاره شده و این بازیکن ادامه فصل را از دست داد. ذوب‌آهن اصفهان که […]

- شوک به تیم اصفهانی؛ رباط صلیبی اوت‌انداز لیگ برتر پاره شد

نادر محمدی، ستاره تیم فوتبال ذوب‌آهن که با پرتاب‌های آکروکباتیک اوت در لیگ برتر شناخته می‌شود در بازی تدارکاتی ذوبی‌ها مقابل آلومینیوم اراک با مصدومیت شدیدی مواجه شد و پس از تایید معاینات پزشکی معلوم شد که رباط صلیبی مدافع ذوب‌آهن پاره شده و این بازیکن ادامه فصل را از دست داد.

ذوب‌آهن اصفهان که در دور رفت لیگ برتر بخاطر مصدومیت‌های متوالی و پارگی رباط صلیبی آرش قادری با چالش جدی در پست دفاع میانی روبه‌رو بود، حالا هم دوباره با یک شوک جدید و آسیب دیدگی جدی یکی دیگر از بازیکنان خود مواجه شده است.

گفتنی است که آرش قادری دیگر مدافع تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد و حالا نادر محمدی نیز دیگر مدافع ذوبی‌ها به همین شکل ادامه فصل را از دست داده تا محمد ربیعی در نیم‌فصل دوم با چالش جدی در پست دفاع روبه رو شود هرچند که روز گذشته سعید کریمی مدافع شمس‌آذر به ذوب‌آهن پیوست اما این تیم برای ترمیم خط دفاعی خود باز هم باید ترمیم شود.

بیشتر بخوانید: ذوب‌آهن هم مشتری ستاره پرسپولیس شد

منبع: خبـر ورزشی