قبل از برگزاری اردوی دوبی محمد عسگری و مهرداد خانبان  مربی – آنالیزور و آنالیزور تیم پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس درخواست جدایی دادند اما در آن مقطع رضا درویش صراحتا با جدایی آنها مخالفت کرد و گفته شد هر گزینه‌ای به عنوان سرمربی انتخاب شود این دو نفر همچنان در کادر فنی باقی خواهند ماند. […]

- دو جدایی غیرمنتظره در تیم پرسپولیس/ غیبت در تمرین امروز جدی بود!

قبل از برگزاری اردوی دوبی محمد عسگری و مهرداد خانبان  مربی – آنالیزور و آنالیزور تیم پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس درخواست جدایی دادند اما در آن مقطع رضا درویش صراحتا با جدایی آنها مخالفت کرد و گفته شد هر گزینه‌ای به عنوان سرمربی انتخاب شود این دو نفر همچنان در کادر فنی باقی خواهند ماند.

با این وجود بعد از انتخاب اوسمار لوس ویرا  و بازگشت از دوبی حالا این دو مربی درخواست جدایی از پرسپوولیس دارند و به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده جدایی شان قطعی خواهد شد.

در این زمینه محمد عسگری امروز به باشگاه رفت و درخواست جدایی داد و قرار است فردا مهرداد خانبان نیز در باشگاه حاضر شده و از مدیران پرسپولیس تقاضایی جدایی و فسخ قرارداد توافقی‌اش را مطرح کند.

گفته می‌شود این دو مربی در تمرین امروز پرسپولیس هم حضور نداشته‌اند. به نظر می‌رسد این دو مربی طی اردوی ده روزه در دوبی به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با اوسمار ویرا کار کنند چرا که هم همکار یحیی گل محمدی بوده‌اند و معمولا هر مربی با کادر معتمد خودش کار می‌کند هم اینکه با حضور یکی دو مربی برزیلی دیگر در کادر فنی احتمالا اوسمار وظایف اصلی را به این مربیان خواهد سپرد.

بیشتر بخوانید: شکایت غیرمنتظره پرسپولیس از دو مدیرعامل سابق/ چهره‌های مشهور دادگاهی می‌شوند

منبع: خبـر ورزشی