به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات تخصصی دریافتند […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات تخصصی دریافتند متهم با ساخت نرم‌افزار تقلبی یک بانک، اطلاعات کارت بانکی مالباخته را حین نصب این برنامه در اختیار گرفته و نسبت به برداشت غیر مجاز به صورت مجازی اقدام کرده است.

وی با اشاره به شناسایی متهم در استان البرز افزود: با سرعت عمل کارشناسان پلیس فتای بردسکن مبلغ مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی در حساب مقصد مسدود و پرونده جهت دستگیری متهم به دادسرای استان مربوطه ارجاع داده شد .

فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به اینکه اکثر برداشت‌های غیر مجاز در نتیجه اعتماد بیجا به دیگران و یا استفاده از درگاه‌های نامطمئن انجام می‌شود به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار اشخاص غیر قرار نداده و امورات بانکی را شخصاً و از درگاه‌های مطمئن انجام دهند.

منبع خبر: رکنـا