به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ عملیات جدید را علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است. حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ عملیات جدید را علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز دوشنبه ۵ فوریه ۲۰۲۴ پادگان یفتاح را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۵ عصر امروز دوشنبه ۵ فوریه ۲۰۲۴ برای دومین بار موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

پیش از این نیز طی روز جاری حزب‌الله لبنان در ۲ عملیات جداگانه موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در مزارع اشغالی شبعا و موضع صهیونیستی «السماقه» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده بود.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۴ عملیات می‌رسد.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «میس الجبل» و اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «شیحین» و «الجبین» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

کمی پیش‌تر نیز اتاق عملیات مرکزی نیروهای امدادی یگان «کشافه الرساله الاسلامیه» با صدور بیانیه‌ای از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۲ آمبولانس لبنانی در جنوب این کشور خبر داد. این نهاد امدادی در بیانیه خود تاکید کرد که ۲ خودرو آمبولانس وابسته به این نهاد در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی هدف گرفته شده‌اند، اما خوشبختانه کسی در این حمله‌ها آسیب ندیده است.

منبع: مـهر