کشتی قهرمانی اروپا| مبارزه جذاب ۲ غول جهانی در فینال؟
کشتی قهرمانی اروپا| مبارزه جذاب ۲ غول جهانی در فینال؟

به گزارش زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا از ۱۲ فوریه در بخارست آغاز می‌شود و شاید یکی از جذاب‌ترین مسابقات وزن ۱۲۵ کیلوگرم باشد که در آن طاها آکگول از ترکیه و جنو پتریاشویلی از گرجستان حضور دارند.  آکگول و پتریاشویلی که در رده‌های دوم و چهارم جهان قرار دارند، تنها می‌توانند در فینال […]

به گزارش زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا از ۱۲ فوریه در بخارست آغاز می‌شود و شاید یکی از جذاب‌ترین مسابقات وزن ۱۲۵ کیلوگرم باشد که در آن طاها آکگول از ترکیه و جنو پتریاشویلی از گرجستان حضور دارند. 

آکگول و پتریاشویلی که در رده‌های دوم و چهارم جهان قرار دارند، تنها می‌توانند در فینال به مصاف هم بروند و در صورتی که هر دو به فینال راه یابند، می‌توانند یک مبارزه جذاب را رقم بزنند.

این دو غول جهانی مدت‌ها در این وزن مدعی بودند. آکگول ۱۰ بار از سال ۲۰۱۲ و پتریاشویلی ۲ بار قهرمان اروپا شده‌اند. آکگول سال گذشته در فینال در زاگرب پتریاشویلی را شکست داد.

پتریاشویلی در مسابقات رنکینگ جهانی که امسال در زاگرب برگزار شد در فینال از مبارزه مقابل امیرحسین زارع قهرمان جهان از ایران به دلیل مصدومیت انصراف داد. باید ببینیم آیا او با آمادگی کامل باز خواهد گشت یا خیر.

پایان پیام/





منبع: فارس