قبل از برگزاری اردوی دوبی محمد عسگری و مهرداد خانبان  مربی – آنالیزور و آنالیزور تیم پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس درخواست جدایی دادند اما در آن مقطع رضا درویش صراحتا با جدایی آنها مخالفت کرد و گفته شد هر گزینه‌ای به عنوان سرمربی انتخاب شود این دو نفر همچنان در کادر فنی باقی خواهند ماند. […]

قبل از برگزاری اردوی دوبی محمد عسگری و مهرداد خانبان  مربی – آنالیزور و آنالیزور تیم پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس درخواست جدایی دادند اما در آن مقطع رضا درویش صراحتا با جدایی آنها مخالفت کرد و گفته شد هر گزینه‌ای به عنوان سرمربی انتخاب شود این دو نفر همچنان در کادر فنی باقی خواهند ماند.

حالا محمد عسگری دستیار یحیی گل محمدی با انتشار پستی در اینستاگرام از جدایی خود از پرسپولیس خبر داد. او نوشت: خداحافظی هیچوقت ساده نیست اما همین که با یک نگاه ساده به پشت سر، مجموعه‌ای از روزهای تکرارنشدنی و خاطره‌های به یاد ماندنی را در کنار هم می‎بینی ، یعنی توانسته‌ای به بهترین شکل ممکن از فرصت دلچسب زندگی در کنار تیم بزرگ پرسپولیس استفاده کنی. ارتش سرخ، حالا وقت وداع از راه رسیده اما بین من و این اسم جاودانه، جدایی وجود نخواهد داشت. از این پس به عنوان یک هوادار در کنارتان خواهم بود. به این امید که در مسیر موفقیت بمانید و باز هم لحظه‌هایی غرورآمیز را برای میلیون‌ها طرفدار رقم بزنید. این پایان، فقط مرحله‌ای از یک دوران فراموش‌نشدنی بود. دورانی که برای همیشه به آن افتخار خواهم کرد. چه پاداشی مهم‌تر از اینکه این دوران، به شادی طرفداران پرشمار و پرشور پرسپولیس گره خورد؟ این مهم‌ترین دستاورد دوران حضور در باشگاه بزرگ پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: تکلیف ایمن حسین با استقلال و پرسپولیس مشخص شد

جدایی مغز متفکر نیمکت گل‌محمدی از پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی