به گزارش زیرنویس، آیین بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۳۵ و ۱۳۸ بانوان آتش‌نشان در یکی دیگر از پویش‌های امیدوافتخار در خیابان صابونیان بعثت (منطقه۱۶) انجام شد. امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ آیین بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۳۵ و ۱۳۸ (بانوان آتش‌نشان)در ستارخان با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون […]

- نخستین ایستگاه آتش‌نشانی زنان در تهران

به گزارش زیرنویس، آیین بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۳۵ و ۱۳۸ بانوان آتش‌نشان در یکی دیگر از پویش‌های امیدوافتخار در خیابان صابونیان بعثت (منطقه۱۶) انجام شد.

امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ آیین بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۳۵ و ۱۳۸ (بانوان آتش‌نشان)در ستارخان با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ در این باره گفت: ایستگاه شماره ۱۳۵ آتش نشانی یکی از مهم ترین نیازهای منطقه ۱۶ به لحاظ ایمنی است، چرا که با وجود مراکز خرید و انبارهای بسیار در محدوده خیابان شهید صابونیان ، شوش ، بزرگراه بعثت و حریم بازار تهران و نیاز به حضور به موقع و موثر نیروهای خدمت رسان در مواقع بحرانی ، این نیاز احساس می‌شد. ️

او افزود: ایستگاه ۱۳۵ آتش نشانی یکی از ایستگاه های اصلی منطقه ۱۶ بوده که با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع طبق استانداردهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در محدوده خیابان شهید صابونیان و میثاق احداث شده است.

️شهردار منطقه ۱۶ در پایان افزود: در این ایستگاه، آشیانه برای ۶ دستگاه ماشین نجات سنگین، دو ماشین منبع دار، یک دستگاه تویوتا، ماشین نجات سبک، نردبان حریق، یک دستگاه موتور و سایر موارد ایمنی تعبیه گردیده که همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین