تیم ملی فوتبال ایران با شکست ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد و حالا ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از سال‌ها این شانس را دارند که با پیروزی مقابل قطر به فینال این تورنمنت برسند. گزیده صحبت‌های اوسیانو کروز دستیار کارلوس کیروش در زمان هدایت […]

- واکنش دستیار کیروش به درخشش ایران در جام ملت‌ها؛ این تیم ماست!/ شانس اول قهرمانی باید یاد بگیرد...

تیم ملی فوتبال ایران با شکست ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد و حالا ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از سال‌ها این شانس را دارند که با پیروزی مقابل قطر به فینال این تورنمنت برسند.

گزیده صحبت‌های اوسیانو کروز دستیار کارلوس کیروش در زمان هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان با تسنیم درباره شرایط ایران در جام ملت‌ها را می‌توانید در زیر بخوانید:

  • {اخراج طارمی} تیم ملی فوتبال ایران باوجود اخراج طارمی در مرحله یک هشتم نهایی بخوبی دفاع کرد.
  • {پیروزی مقابل ژاپن} ایران در مقابل یکی از بهترین کشورهای آسیایی عملکردی فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کرد.

کروز ۶۱ ساله که در حال حاضر هدایت تیم زیر ۲۰ سال پرتغال را برعهده دارد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: دیدن بازیکنانی مثل رامین رضاییان، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و … باعث افتخار من است. فکر می‌کنم شاید فقط محمد محبی باشد که در آن دوره با ما کار نکرد، اما بقیه آنها بازیکنان دوره ما هستند. من عاشق این بازیکنان هستم و این تیم ماست و این نوع نتایج از جمله نتیجه‌ای که مقابل ژاپن به دست آمد، نشان می‌دهد که ایران حالا باید بخت اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ باشد.

  • {شانس اصلی قهرمانی} بازیکنان ایران حالا باور و اعتمادبه‌نفس دارند که می‌توانند هر تیمی را شکست دهند، اینکه می‌توانند به همه نشان دهند که می‌توانند با شایستگی بخت اول قهرمانی باشند. در فوتبال البته، بخت اول قهرمانی بودن نیز با فشار متفاوتی همراه است و آنها باید این را بپذیرند و یاد بگیرند که چگونه دفاع کنند، چگونه تغییر منطقه بازی بدهند و من واقعاً معتقدم که ایران اکنون باید بخت اول قهرمانی در این تورنمنت باشد.
  • {اخراج کی‌روش از قطر} در مورد اتفاقی که برای کارلوس در قطر رخ داد، باید بگویم که غافلگیرکننده بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد، اما اکنون لحظه‌ای است که ایران باید به خود باور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: چرا می‌گوییم ایران شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در آسیا است؟

منبع: خبـر ورزشی