کره جنوبی در حالی در برابر اردن تن به شکست دو بر صفر داد که برای رسیدن به این مسیر ازسد تیم هایی چون استرالیا و عربستان دو مدعی سنتی قهرمانی در جام ملت های آسیا گذشت. یورگن کلینزمن در بدبینانه ترین حالت هم فکر نمی کرد، با شکست دو بر صفر در برابر اردن […]

- اولین واکنش کلینزمن بعد از حذف از جام ملت های آسیا

کره جنوبی در حالی در برابر اردن تن به شکست دو بر صفر داد که برای رسیدن به این مسیر ازسد تیم هایی چون استرالیا و عربستان دو مدعی سنتی قهرمانی در جام ملت های آسیا گذشت.

یورگن کلینزمن در بدبینانه ترین حالت هم فکر نمی کرد، با شکست دو بر صفر در برابر اردن شانس حضور در بازی پایانی جام  ملت های آسیا را از دست دهد. او بعد از سوت داور در زمین بازی و در نگاه به دوربین های تلویزیونی لبخند زد. این اولین واکنش او به شکست در برابر اردن و حذف از جام ملت ها بود.

او در پایان بازی با مالزی که با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید، هم لبخند زد که این لبخندها موجب شد تا یک خبرگزاری در چین او را متهم به تبانی کرد. اما تکرار این رفتار از سوی مربی آلمانی نشان داد او خندیدن بعد از تساوی تلخ و شکست را عادت دارد.

به هر صورت جام ملت ها برای کره و کلینزمن خیلی تلخ تمام شد، به این خاطر که آنها به تیمی باختند که تا کنون حضور در بازی پایانی جام  ملت ها را تجربه نکرده بود.

بیشتر بخوانید: شگفتی‌ساز جام ملت‌های آسیا فینالیست شد/ اردن بلیت خروج کلینزمن و کره جنوبی را خرید!

منبع: خبـر ورزشی