ستاره فوتبال اردن: هر ۱۱ بازیکن تیم از من بهتر بودند
ستاره فوتبال اردن: هر ۱۱ بازیکن تیم از من بهتر بودند

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، موسی التعمری پس از برتری ۲ بر صفر اردن مقابل کره جنوبی و صعود به فینال جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که راهی فینال شده‌ایم و هواداران را خوشحال کردیم. امیدوارم که در بازی فینال هم به پیروزی برسیم. وی درباره وضعیت مصدومیتش هم گفت: قبل […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، موسی التعمری پس از برتری ۲ بر صفر اردن مقابل کره جنوبی و صعود به فینال جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که راهی فینال شده‌ایم و هواداران را خوشحال کردیم. امیدوارم که در بازی فینال هم به پیروزی برسیم.

وی درباره وضعیت مصدومیتش هم گفت: قبل از بازی مصدوم بودم و به بیمارستان رفتم. پزشک گفت که باید ۱۰ روز استراحت کنم اما اصرار داشتم که بازی کنم و بسیار خوشحالم که شب خوبی را رقم زدیم.

این بازیکن که به مسی اعراب معروف شده  ادامه داد: خدا را شکر! به هوادارانمان که امروز حضور داشتند تبریک می‌گویم. این برد برای آنهاست. البته باید بگویم که مردی که کنار من نشسته (عموطه) به من گفت که بروید و در زمین خوش بگذرانید.

وی درمورد عملکرد عالی اردن گفت: ما نظم تاکتیکی داشتیم. جلوی حریف بزرگی به برتری رسیدیم. آنها را از دقیقه اول تحت فشار گذاشتیم. اولین دلیلی که بردیم، هوادارانمان بودند. از همه اعراب تشکر می‌کنم.

بازیکن تیم ملی اردن خاطرنشان کرد: این یک تلاش فردی نبود بلکه گروهی بود. در گلی که زدم بازیکنی که مدافع حریف را تحت فشار قرار داد و توپ را به من داد، نقش بیشتری داشت.

التعمری تصریح کرد: برای ما همه چیز این است که در فینال هستیم. من در فرانسه بازی و می‌کنم. کشورم را به شکلی درآوردم که همه در فرانسه درباره کشورم صحبت می‌کنند و این برایم خوشایند است.

وی افزود: ۱۱ بازیکن هستیم و نمی‌توانم همه‌شان را نام ببرم ولی همه‌ بازیکنان اردن از من بهترند. از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم. همه ما یک نفر هستیم.

پایان پیام/





منبع: فارس