لیگ قایقرانی آبهای آرام| ملوان نداجا صدرنشین آقایان
لیگ قایقرانی آبهای آرام| ملوان نداجا صدرنشین آقایان

به گزارش زیرنویس،‌لیگ قایقرانی آبهای آرام صبح امروز با برگزاری مسابقات مرحله اول در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد. قایقرانان باشگاه‌های عقاب نهاجا، نوین البرز، پارس جنوبی، پترو پالایش تجهیز سما، بحر گستر پارس و نوین تهران در لیگ بانوان و کارن کاسپین، ملوان نداجا، عقاب نهاجا، پارس جنوبی و میداف […]

به گزارش زیرنویس،‌لیگ قایقرانی آبهای آرام صبح امروز با برگزاری مسابقات مرحله اول در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد.

قایقرانان باشگاه‌های عقاب نهاجا، نوین البرز، پارس جنوبی، پترو پالایش تجهیز سما، بحر گستر پارس و نوین تهران در لیگ بانوان و کارن کاسپین، ملوان نداجا، عقاب نهاجا، پارس جنوبی و میداف بوشهر در لیگ مردان در ۱۶ ماده در بخش کایاک و کانو در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.

پس از انجام ۱۶ دور مسابقه در مواد کایاک و کانوی تیم‌های برتر در بخش بانوان و آقایان مشخص شدند.

در بخش بانوان بحر گستر پارس با ۸۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، پارس جنوبی با ۷۵ امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و عقاب نهاجا با ۶۱ امتیاز رده سوم جدول را از آن خود کرد.

در بخش آقایان ملوان نداجا با ۸۳ امتیاز صدرنشین شد، پارس جنوبی با ۷۵ امتیاز در رده دوم ایستاد و میداف بوشهر با ۵۷ امتیاز جایگاه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

پایان پیام/





منبع: فارس