این بازیکن دوست دارد نیمکت‌نشین باشد؟
این بازیکن دوست دارد نیمکت‌نشین باشد؟

تیم ملی ایران امشب در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف میزبان یعنی قطر می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار حریف اردن در دیدار نهایی خواهد شد.

 

امیر قلعه نویی پیش از بازی مقابل قطر از احتمال تغییرات در ترکیب تیم ملی خبر داد و در خصوص این بازی این چنین گفت: قطر سرمایه گذاری کرده و میزبانی را دارد. بچه‌های ما هم شرایط حساس را درک کرده‌اند. امیدواریم فرامین تاکتیکی را پیاده کنند. تغییراتی را هم به خاطر فشار بازی قبل و نزدیکی بازی‌ها خواهیم داشت. نفراتی هم که تغییر می‌کنند یقین داریم مثل بازی‌های گذشته بهترین عملکردشان را خواهند داشت.

به نظر می‌رسد مهمترین تغییر ترکیب تیم ملی به نسبت بازی با ژاپن بازی مهدی طارمی باشد که در این صورت محمد محبی به روی نیمکت می‌رود و انتظار می‌رود تا به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب تیم شود.

مهدی طارمی در بازی با سوریه اخراج شد. در مسابقه ای که کار تیم ملی گره خورد و در نهایت ایران در ضربات پنالتی سوریه را شکست داد و به بازی با ژاپن رسید.  مهدی طارمی در پایان بازی با سوریه با چشمانی اشکبار استادیوم را ترک کرد اما بعد از بازی با ژاپن گفت خدا خواست که من در بازی با سوریه اخراج شوم تا تیم ملی در مصاف با ژاپن پیروز شود.

جالب اینجاست شایعه شده که مهدی طارمی دوست دارد، در بازی با قطر هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند تا تیم ملی در این دیدار هم پیروز شود و به بازی نهایی برسد. اما این همان طور که بدان اشاره شد تنها یک شایعه است و مهدی طارمی آماده است بار دیگر در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید. او امیدوار است با نمایش خوب دربازی با قطر اخراج در بازی سوریه را جبران کند.

منبع: خبـر ورزشی