ترکیب احتمالی تیم ملی ایران و قطر
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران و قطر

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ترکیب برنده را تغییر نمی‌دهد و تنها طارمی از ابتدا وارد زمین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (چهارشنبه، ۱۸ بهمن) در مرحله نیمه‌نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الثمامه با قضاوت احمد العلی کویتی به مصاف قطر، میزبان مسابقات خواهد رفت که به نظر می‌رسد شاهد تغییراتی در ترکیب اولیه تیم در مقایسه با دیدار قبلی مقابل ژاپن خواهیم بود.

با توجه به پایان محرومیت یک جلسه‌ای مهدی طارمی و بازگشت این مهاجم به ترکیب اصلی تیم ملی به نظر می‌رسد محمد محبی که ستاره ایران در دیدار مقابل ژاپن بود بار دیگر به نیمکت منتقل خواهد شد تا شاید این فرصت را پیدا کند تا به عنوان بازیکن تعویضی مقابل قطر به میدان برود.

با این حساب و با توجه به عملکرد درخشان ترکیب اصلی دیدار مقابل ژاپن بعید است امیر قلعه‌نویی به سایر بازیکنان تیمش به عنوان ترکیب برنده دست بزند و به احتمال زیاد با همین یک تغییر مقابل قطر به میدان خواهیم رفت.

ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب احتمالی قطر مقابل ایران:

مشعل برشام، بسام الراوی، مهدی علی، لوکاس مندس، پدرو میگل، جاسم جابر، احمد فتحی، حسن الهیدوس، محمد واد، المعز علی، اکرم عفیف.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا