وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| نقره یک ضرب برای بیرانوند؛ ملی‌پوش ایران چهارم شد
وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| نقره یک ضرب برای بیرانوند؛ ملی‌پوش ایران چهارم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رقابت نمایندگان کشورمان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان از امروز آغاز شد و در گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم عبدالله بیرانوند در پایان حرکت یک‌ضرب با رکورد ۱۵۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید. بیرانوند در حرکت اول و دوم وزنه‌های ۱۴۷ و ۱۵۲ کیلوگرم را بالای سر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رقابت نمایندگان کشورمان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان از امروز آغاز شد و در گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم عبدالله بیرانوند در پایان حرکت یک‌ضرب با رکورد ۱۵۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

بیرانوند در حرکت اول و دوم وزنه‌های ۱۴۷ و ۱۵۲ کیلوگرم را بالای سر برده بود.

۱۰ وزنه بردار در گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم به رقابت پرداختند که چیونگ از کره شمالی با رکورد ۱۶۹ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد و الکساندر اواروف از قزاقستان نیز با ۱۵۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در دو ضرب ملی پوش کشورمان در حرکت اول ۱۷۵ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوم نیز وزنه ۱۸۲ کیلوگرم رامهار کرد. نماینده ایران در حرکت سوم وزنه ۱۸۷ کیلوگرم را نتوانست مهار کند و در مجموع رکورد ۳۳۶ کیلوگرم را ثبت کرد و از کسب مدال دو ضرب و مجموع بازماند و در نهایت با یک نقره یک ضرب چهارم شد.

سانگ ری چیونگ از کره شمالی با (۳ طلای یک ضرب دو ضرب و مجموع) اول شد و نمایندگان قزاقستان و ترکمنستان دوم و سوم شدند.

پایان پیام/





منبع: فارس