سرمربی نیروی زمینی: نبرد با فجرسپاسی نابرابر است
سرمربی نیروی زمینی: نبرد با فجرسپاسی نابرابر است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، امیر ابهری در نشست خبری پیش از مسابقه با فجرشهید سپاسی اظهار داشت: ابتدا درگذشت بهروان را تسلیت می گویم و برای تیم ملی در بازی امشب مقابل قطر آرزوی موفقیت می کنم. بازی فجر سپاسی شیراز دقیقا در استراحت نیم فصل ما خورده و۳ هفته است از شرایط مسابقه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، امیر ابهری در نشست خبری پیش از مسابقه با فجرشهید سپاسی اظهار داشت: ابتدا درگذشت بهروان را تسلیت می گویم و برای تیم ملی در بازی امشب مقابل قطر آرزوی موفقیت می کنم. بازی فجر سپاسی شیراز دقیقا در استراحت نیم فصل ما خورده و۳ هفته است از شرایط مسابقه دور هستیم. ۶ بازیکن از فهرست ما خارج شده و به دلیل بورکراسی اداری هنوز نتوانسته ایم نفرات را جایگیزین کنیم. فجر هفته پیش بازی کرده ولی ما سه هفته است که بازی نکرده ایم و فردا با همه نداشته هایمان مقابل داشته های فجرسپاسی بازی می کنیم.

وی در مورد وضعیت تیم نیروی زمینی در لیگ گفت: با یک امتیاز نسبت به صدر فاصله داریم ولی با تغییرات نفراتی که رخ داده می توانیم اتفاقات خوب را برای نیروی زمینی رقم بزنیم. فردا رقابت پایپای نیست چون ما همه نفرات مان را نداریم و ۶ نفر را از فهرست خارج کرده ایم که هنوز جایگزین نشده اند.فردا بازیکنان امید و ۱۲ نفر از بازیکنان اصلی مان هستند.

ابهری در مورد مصدومان تیمش گفت: ارمان مردانی مهاجم یم ما مصدوم است وطاها شریعتی هم مصدوم است.

وی در مورد شگفتی آفرینی در جام حذفی گفت: تا همین الان هم شگفتی ساز شده ایم سخت ترین قرعه جام حذفی به ما خورده بازی اول با شهید قندی در یزد بازی کردیم و بازی بعدی با مس شهربابک لیگ یک بازی کردیم که دوست داشت در جام حذفی عرض اندام کنند و با تمام توان شان آمدند. فردا کاش همه نفرات ما بودند و خیلی حرف ها برای گفتن داریم امیدوارم بتوانیم شگفتی کوچکی را رقم بزنیم. ۶ بازیکن ما سربازی شان تمام شد و باید به تیم های خودشان برمی گشتند و پروسه اداری اجازه نداد که نفراتی را برای جام حذفی جایگزین کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس