تیم اینترمیامی در دیداری دوستانه در ژاپن به مصاف ویسل کوبه رفت. مسی که به دلیل مصدومیت بازی دوستانه قبلی مقابل هنگ‌کنک را از دست داده بود و در بازی مقابل النصر نیز تنها ۷ دقیقه در زمین حضور داشت، در این بازی از دقیقه ۶۰ وارد میدان شد اما نتوانست تاثیری آنچنانی بر نتیجه […]

- ناکامی مسی و یارانش در ژاپن/ اینترمیامی باز هم باخت

تیم اینترمیامی در دیداری دوستانه در ژاپن به مصاف ویسل کوبه رفت. مسی که به دلیل مصدومیت بازی دوستانه قبلی مقابل هنگ‌کنک را از دست داده بود و در بازی مقابل النصر نیز تنها ۷ دقیقه در زمین حضور داشت، در این بازی از دقیقه ۶۰ وارد میدان شد اما نتوانست تاثیری آنچنانی بر نتیجه داشته باشد و دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۰-۰ به کار خود پایان دادند. لوئیس سوارس در ترکیب اصلی اینترمیامی حضور داشت اما در دقیقه ۷۵ جای خود را به کامپانا داد.

ضربات پنالتی تعیین کننده نتیجه بازی شد. لئاندرو کامپانا، جولیان گرسل، جوردی آلبا برای اینترمیامی گلزنی کردند و رابرت تیلور، نوح آلن و گرگور پنالتی خراب کردند.

هوتارو یاماگوچی و ریو هتسوس نیز برای ژاپن پنالتی از دست دادند، و یویا اوساکا، تایسی میاشیرو، کویا یوروکی، ناناسی لینو گلزنی کردند. در نهایت ژاپن با نتیجه ۴-۳ در ضربات پنالتی اینترمیامی را شکست داد.

مسی و تیمش به آمریکا برخواهند گشت و یک بازی دوستانه دیگر با نیولز اولد بویز انجام خواهند داد و سپس فصل ۲۰۲۴ را در تاریخ ۲ اسفند با بازی مقابل رئال سالت لیگ در خانه آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی