به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل چوکا تالش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی درباره شرایط تیمش، اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت دارم. باید بگویم وضعیت تیم از جهات مختلف بهتر شده است. […]

- امیدوارم تیم ملی ایران به فینال آسیا برسد و قهرمان شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل چوکا تالش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی درباره شرایط تیمش، اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت دارم. باید بگویم وضعیت تیم از جهات مختلف بهتر شده است. بازیکنان با آمادگی بالا از تعطیلات نیم‌فصل بازگشتند و عملکرد مطلوبی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داشتند.

وی در مورد اینکه آیا به اهداف برنامه‌ریزی شده در اردوی آنتالیا دست یافته‌اند یا خیر، بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف‌مان، برگزاری تمرینات مناسب بود که آمادگی بالای بازیکنان، به ما در رسیدن به اهداف‌مان کمک کرد.

خمس ادامه داد: برگزاری دیدار‌های تدارکاتی یکی دیگر از اهداف‌مان بود که این دیدار‌ها به ما کمک کرد تا تیم به شرایط مسابقه بازگردد. نکاتی را برای دیدار فردا به بازیکنان گفته‌ام که امیدوارم به آن نتیجه مطلوب دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره کیفیت تیم حریف، گفت: بازی‌های چوکا را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم بازی آسانی نداریم، چرا که روی چمن مصنوعی بازی خواهیم کرد و به این شرایط عادت نداریم. تراکتور باید با جدیت کار کند. هیچ حریفی در فوتبال کوچک نیست. اگر در سطح همیشگی خودمان باشیم، می‌توانیم پیروز شویم و امیدوارم بازیکنان در سطح همیشگی باشند.

خمس راجع به عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و شانس بالای این تیم برای رسیدن به فینال و کسب جام قهرمانی، خاطر نشان کرد: تیم ملی تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و رسیدن به نیمه نهایی در سطح آسیا، کار سختی است. بازی با قطر آسان نخواهد بود و شاهد یک دیدار در سطح بالا خواهیم بود. برای تیم ملی ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به فینال مسابقات رسیده و قهرمان شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا