با اینکه گفته می‌شود اورونوف ازبک قابلیت بازی در خط حمله را دارد اما پرسپولیس برای خط میانی روی این بازیکن حساب باز کرده است و همچنان دنبال یک مهاجم خارجی خواهد بود. در عین حال بحث پر بودن لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس هم مطرح است و در این راه محدودیت‌هایی وجود دارد. بعد از […]

- یک خارجی در آستانه جدایی از پرسپولیس/ بازیکنی که یحیی دوستش نداشت رفتنی شد!

 با اینکه گفته می‌شود اورونوف ازبک قابلیت بازی در خط حمله را دارد اما پرسپولیس برای خط میانی روی این بازیکن حساب باز کرده است و همچنان دنبال یک مهاجم خارجی خواهد بود.

در عین حال بحث پر بودن لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس هم مطرح است و در این راه محدودیت‌هایی وجود دارد. بعد از جذب هافبک ازبک  حالا لیست خارجی‌های پرسپولیس پر شده است. گئورگی گولسیانی،وحدت حنانوف، نبیل باهویی، عبدالکریم حسن، شهاب زاهدی و محمد حسین کنعانی‌زادگان شش بازیکنی هستند که در فهرست نفرات خارجی پرسپولیس حضور دارند.

در عین حال با وجود منتفی شدن بحث حضور ویلن موتا مهاجم برزیلی مد نظر اوسمار ویرا ،باشگاه پرسپولیس دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر با رزومه و شرایط مناسب است و تلاش های مدیران باشاه برای رسیدن به گزینه نهایی ادامه دارد.

با این وجود اگر قرار باشد مهاجم خارجی دیگری به پرسپولیس اضافه شود  باید نام نبیل باهویی از فهرست این تیم بیرون بیاید که البته به نظر نمی‌رسد کار دشواری باشد.

بیشتر بخوانید: مهدوی‌کیا فینالیست را انتخاب کرد/ پسرهایم در نیمه اول بازی با ژاپن کری می‌خواندند

منبع: خبـر ورزشی