عفیف: شایسته پیروزی مقابل ایران بودیم و بهترین‌ها در انتظار ما هستند
عفیف: شایسته پیروزی مقابل ایران بودیم و بهترین‌ها در انتظار ما هستند

به گزارش زیرنویس، اکرم عفیف پس از پیروزی مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و صعود به فینال اظهار داشت: بازی آسانی نبود. شایسته پیروزی بودیم و حالا بهترین‌ها در انتظار ما هستند. وی درباره اینکه تیم ملی قطر تا حدودی خاطره تلخ عملکرد بد خود در جام جهانی ۲۰۲۲ را از اذهان […]

به گزارش زیرنویس، اکرم عفیف پس از پیروزی مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و صعود به فینال اظهار داشت: بازی آسانی نبود. شایسته پیروزی بودیم و حالا بهترین‌ها در انتظار ما هستند.

وی درباره اینکه تیم ملی قطر تا حدودی خاطره تلخ عملکرد بد خود در جام جهانی ۲۰۲۲ را از اذهان پاک کرد، گفت: از هر تورنمنتی که در آن بازی می‌کنیم یا میزبانی آن را بر عهده داریم، تجارب زیادی کسب می‌کنیم و چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. در سال ۲۰۲۲ برای اولین بار در جام جهانی شرکت کردیم و میزبان مسابقات بودیم که کارمان خیلی سخت بود.

ستاره تیم ملی قطر در ادامه تصریح کرد: جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ دومین تورنمت بزرگی است که در خانه برگزار می‌کنیم و از لحاظ تجربی به ما کمک زیادی کرد. در هر تورنمنت نسبت به تورنمنت‌های قبلی عملکرد بهتری ارائه می‌کنیم و در رقابت‌های بعدی بهتر از این خواهیم شد.

پایان پیام/





منبع: فارس