به گزارش زیرنویس، با شروع نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی به راه افتاد که جواد نکونام برای جذب استون ارونوف ابراز تمایل کرده است و بعد از اینکه این بازیکن روز گذشته قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد، انتقادهای زیادی در صفحات هواداری استقلال به علی خطیر شده است که او نتوانسته این بازیکن […]

به گزارش زیرنویس، با شروع نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی به راه افتاد که جواد نکونام برای جذب استون ارونوف ابراز تمایل کرده است و بعد از اینکه این بازیکن روز گذشته قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد، انتقادهای زیادی در صفحات هواداری استقلال به علی خطیر شده است که او نتوانسته این بازیکن را جذب کند.

با این حال پیگیری خبرنگار زیرنویس نشان می دهد که جواد نکونام به مدیران باشگاه گفته بود که از بین ارونوف و جلال الدین ماشاریپوف یکی را می خواهد چراکه در سیستم او حضور همزمان این دو بازیکن غیر ممکن است.

با این شرایط بعد از جذب ماشاریپوف مدیران استقلال مذاکره با ارونوف را متوقف کردند و بعد از اقدام باشگاه، این بازیکن به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت داد.

عجیب است که با وجود نظر نکونام، امروز علی خطیر برای عدم جذب ارونوف تحت فشار قرار گرفته است و عده ای او را مقصر عدم جذب این بازیکن می دانند.

 

منبع خبر: رکنـا