رمانده انتظامی استان سمنان روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: با تلاش ماموران انتظامی شاهرود اسانس‌های قاچاق به مقصد نرسید و خودروی حامل ۳۰ میلیارد ریال اسانس قاچاق در این شهرستان توقیف شد. سردار جلیل موقوفه‌ئی افزود: ماموران انتظامی یکی از پاسگاه‌های ایست و کنترل پلیس شهرستان شاهرود در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای […]

رمانده انتظامی استان سمنان روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: با تلاش ماموران انتظامی شاهرود اسانس‌های قاچاق به مقصد نرسید و خودروی حامل ۳۰ میلیارد ریال اسانس قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی افزود: ماموران انتظامی یکی از پاسگاه‌های ایست و کنترل پلیس شهرستان شاهرود در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق به یک کامیونت که از محور مشهد عازم پایتخت بود مشکوک شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی، خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف مقادیر زیادی اسانس قاچاق شدند که در صنایع عطر و ادکلن‌سازی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: در این پرونده یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه قاچاقچیان و تروریست های اقتصادی بدانند استان هیچگاه گذرگاه امنی برای آنها نخواهد بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از این طریق یاریگر خادمان خود در عرصه مبارزه با قاچاق کالا باشند.

منبع خبر: رکنـا