سردار آزمون، مهدی طارمی، سعید عزت‌اللهی و… همه بازیکنان قدبلندی هستند اما قلعه‌نویی در اواخر بازی شهریار مغانلو و رضا اسدی را هم به میدان فرستاد تا میانگین قدی تیم ملی به بالاترین حد خود برسد. با تمام این اوصاف اما حتی به طور اتفاقی توپ به سر هیچ‌کس نخورد و به درون دروازه قطر […]

- همه قدبلندها به زمین رفتند اما مثل علی دایی، توپ شانسی به سرشان نخورد!

سردار آزمون، مهدی طارمی، سعید عزت‌اللهی و… همه بازیکنان قدبلندی هستند اما قلعه‌نویی در اواخر بازی شهریار مغانلو و رضا اسدی را هم به میدان فرستاد تا میانگین قدی تیم ملی به بالاترین حد خود برسد. با تمام این اوصاف اما حتی به طور اتفاقی توپ به سر هیچ‌کس نخورد و به درون دروازه قطر نرفت تا بازی مساوی شده و به وقت‌های اضافه کشیده شود.

وقتی همه قدبلندهای تیم ملی راهی زمین شدند یاد حرف آن فردی افتادیم که در تلویزیون گفته بود علی دایی در تیم ملی کار خاصی نمی‌کرد، فقط خوش‌شانس بود و چون قد بلندی داشت توپ به سرش می‌خورد و به درون دروازه رقبا می‌رفت!

این‌که یک فوتبالیست قد بلندی داشته باشد دلیل نمی‌شود که حتما از توانایی‌های فنی بالایی هم بهره ببرد؛ علی دایی اما توانایی‌های بالایی داشت و واقعا برای پیراهن تیم ملی زحمت می‌کشید. نمی‌دانیم چرا وقتی همه قدبلندهای تیم ملی در بازی با قطر به میدان رفتند، ناخواسته یاد آن حرف غیرمنطقی و غیرکارشناسی فردی غیرورزشی افتادیم، که در تلویزیون مجوز پخش پیدا کرد!

این مطلب را هم بخوانید:‌ اکرم عفیف آزاد بود هر کاری دلش می‌خواهد در زمین ایران انجام دهد/ تاکتیک ما دفاع از تورنمنت کافا و حضور مربیان ایرانی در اروپا بود!

منبع: خبـر ورزشی