مدیرعامل ایران‌خودرو علیه بی‌اخلاقی زاکانی افشاگری کرد
مدیرعامل ایران‌خودرو علیه بی‌اخلاقی زاکانی افشاگری کرد

اقتصادآنلاین نوشت: مدیرعامل ایران خوردرو نسبت به اظهارات شهردار تهران واکنش نشان داد: ایران خودرو اتوبوس داده به شهرداری ولی شهرداری جای پول زمین داده و زمین رو رفته به غیر فروخته! علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: شهرداری تهران پولمان را نداده‌؛ گفتم تا پول ندهند به آنها اتوبوس ندهید! وی افزود: حمایت رانتی نمی‌خواهیم، […]

- مدیرعامل ایران‌خودرو علیه بی‌اخلاقی زاکانی افشاگری کرد

اقتصادآنلاین نوشت: مدیرعامل ایران خوردرو نسبت به اظهارات شهردار تهران واکنش نشان داد: ایران خودرو اتوبوس داده به شهرداری ولی شهرداری جای پول زمین داده و زمین رو رفته به غیر فروخته!

علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: شهرداری تهران پولمان را نداده‌؛ گفتم تا پول ندهند به آنها اتوبوس ندهید!

وی افزود: حمایت رانتی نمی‌خواهیم، قیمت محصولات ما را با هر شکلی که می‌خواهند محاسبه کنند. اختلاف قیمت محصولات ایران‌خودرو با بازار بیش از ۷۰ درصد است در حالی که این برای سایر صنایع ۱۲ درصد است. به دنبال افزایش قیمت مثل قیمت بازار نیستیم، همین‌قدر که زیان نکنیم، کافی است. 

وی تاکید کرد: تعدادی اتوبوس به شهرداری دادیم و باید ۲۰۰ میلیارد تومان قبل از تحویل به ما می دادند که ندادند؛ گفتم تا پرداخت نکرده‌اند اتوبوس تحویل ندهید، بعد می‌گویند شما توانایی تحویل خودرو ندارید در حالی که خودرو داده‌ایم و پول آن را نداده‌اند.

 

منبع: اطلاعات انلاین