پس از این‌که استقلال دربی بهمن ۱۳۹۰ را به پرسپولیس واگذار کرد، شیرازه این تیم از هم پاشید و آبی‌ها در بازی بعدی خودشان نیز مقابل سایپا به تساوی رسیدند. در چنین شرایطی امیر قلعه‌نویی که آن زمان هدایت تراکتور را بر عهده داشت در مصاحبه خود وضعیت استقلال را به نقد کشید و همین […]

پس از این‌که استقلال دربی بهمن ۱۳۹۰ را به پرسپولیس واگذار کرد، شیرازه این تیم از هم پاشید و آبی‌ها در بازی بعدی خودشان نیز مقابل سایپا به تساوی رسیدند. در چنین شرایطی امیر قلعه‌نویی که آن زمان هدایت تراکتور را بر عهده داشت در مصاحبه خود وضعیت استقلال را به نقد کشید و همین مسئله واکنش پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال را در پی داشت.

مظلومی طی مصاحبه‌ای که نوزدهم بهمن سال ۹۰ درون خبر ورزشی منتشر شد، به حرف‌های امیر قلعه‌نویی کنایه زد و البته بدون این‌که اسم او را در مصاحبه‌اش بیاورد، گفت: آن‌هایی که به ظاهر استقلالی هستند برای استقلال جوسازی می‌کنند و می‌خواهند با این حرف‌ها خودشان بالا بیایند و ما را زمین بزنند. هواداران استقلال هرگز یادشان نمی‌رود چه کسی مشت‌هایش را علیه استقلال گره کرد (اشاره به مشت گره کردن قلعه‌نویی پس از بردن استقلال در زمستان سال ۸۶ هنگامی که سرمربی مس کرمان بود) و حالا دوباره این مشت‌ها را برای استقلال گره کرده‌اند. یک عده هستند که استقلال را فقط برای خودشان می‌خواهند. نکته این‌جاست که چرا غیر از یک عده خاص هیچ مربی دیگری نمی‌تواند در استقلال موفق شود؟ چرا حجازی، پورحیدری، رولند کخ و… این سال‌ها در استقلال موفق نبودند؟ این دقیقا همان مسئله‌ای است که هواداران استقلال باید حواسشان را نسبت به آن معطوف کنند.

مظلومی ادامه داد: البته من از هواداران استقلال هم گلایه دارم. آن‌ها کجا هستن؟ چرا به ورزشگاه نمی‌آیند؟ چرا نمی‌آیند و استقلال را روی سکوها ترغیب به کسب پیروزی نمی‌کنند؟

زیرنویس‌گردی| کنایه تاریخی مظلومی به قلعه‌نویی؛ هواداران یادشان نمی‌رود چه کسی مشت‌هایش را علیه استقلال گره کرد/ یک عده استقلال را فقط برای خودشان می‌خواهند

منبع: خبـر ورزشی