مارتینز: از هواداران فولاد عذر می‌خواهم، بازی ما در سطح جام نبود
مارتینز: از هواداران فولاد عذر می‌خواهم، بازی ما در سطح جام نبود

به گزارش زیرنویس، ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پس از بازی با چادرملو در رابطه با حذف فولاد از جام حذفی اظهار داشت: هیجان و انتظارات زیادی در این جام داشتیم، می توانستیم با برد در اولین بازی به مرحله بعدی برسیم. به تیم حریف تبریک می گویم. ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که […]

به گزارش زیرنویس، ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پس از بازی با چادرملو در رابطه با حذف فولاد از جام حذفی اظهار داشت: هیجان و انتظارات زیادی در این جام داشتیم، می توانستیم با برد در اولین بازی به مرحله بعدی برسیم. به تیم حریف تبریک می گویم. ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که بتوانیم بازی را خوب تمام کنیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: با این حال نباید بهانه داشته باشیم. صادق باید باشیم و حقیقت را بگوییم. بازی ما در سطح جام حذفی نبود. از تمام طرفداران عذرخواهی میکنم چون هواداران می خواستند ما ببریم و به مرحله بالاتر برسیم . الان تمرکزمان را روی لیگ برتر می گذاریم.

وی ادامه داد: باشگاه واقعا در تلاش است تا کار مهمی انجام دهد. ان شا ءالله در روزهای آتی بتوانیم بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم. مذاکرات معمولاً راحت نیستند ولی امیدوارم در طول هفته آتی پیش از بازی با گل گهر بتوانیم بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم. 

پایان پیام/





منبع: فارس