خداداد عزیزی که در طول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به عنوان کارشناس در شبکه ورزش حضور داشت در برنامه امشب نیز به تحلیل بازی‌های تیم ملی ایران در رقابت‌ها پرداخت. عزیزی در این خصوص گفت: خواهشی که من دارم این است که باید نحوه و شکل بازی تیم ملی را تغییر دهیم. زمانی که بازی […]

- انتقاد خداداد عزیزی به تفکرات قلعه‌نویی؛ این تاکتیک یعنی بازی شانسی/ بعد از برد ژاپن یک نفر پیام داد و جوابش را دادم/ گفته بودم شب دراز است و قلندر بیدار!

خداداد عزیزی که در طول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به عنوان کارشناس در شبکه ورزش حضور داشت در برنامه امشب نیز به تحلیل بازی‌های تیم ملی ایران در رقابت‌ها پرداخت.

عزیزی در این خصوص گفت: خواهشی که من دارم این است که باید نحوه و شکل بازی تیم ملی را تغییر دهیم. زمانی که بازی ایران و ژاپن را تماشا می‌کردیم گفتم که بازی بلند دیگر به درد ما نمی‌خورد و البته ما به همان شکل هم به گل رسیدیم. بعد از بازی یکی از دوستان به من پیام داد و گفت آقای خداداد پس می‌شود با بازی بلند هم به گل رسید. من هم برای آن شخص نوشتم، بله می‌شود ولی شب دراز است و قلند بیدار!

خداداد در ادامه افزود: من منتقد بازی ایران مقابل قطر هستم. ما جلوی این تیم هم بلند بازی کریم. یا پرتاب اوت بلند انجام دادیم و یا رو به بازی مستقیم آوردیم. حتی گل اول را هم با پرتاب اوت به ثمر رساندیم ولی خب آخر چقدر این کار را تکرار کنیم؟

در این لحظه جواد خیابانی این سوال را مطرح کرد که بازی بلند یعنی بی برنامگی و یا خود یک تاکتیک است؟ خداداد عزیز در پاسخ گفت: بازی بلند یعنی شانس. وقتی تیمی توپ بلند ارسال می‌کند یعنی مدافع حریف و مهاجم ۵۰ درصد شانس دارند که روی توپ اثر بگذارند. این روش به دلیل ضعف مدافعان ژاپن جواب داد ولی قطری ها اجازه کار به مهاجمان ما ندادند.

بیشتر بخوانید: افشاگری خداداد عزیزی: گفتند در جمع با قلعه‌نویی مخالفت نکن/ امیرخان گفت بیخود می‌کنند/ قلعه‌نویی باید بماند اما به یک شرط!

منبع: خبـر ورزشی