به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک سناتور آمریکایی با نام «الیزابت وارن» اعلام کرده است که دیگر چک سفیدی برای نتانیاهو وجود ندارد. الیزابت وارن سناتور آمریکایی تاکید کرد که نتانیاهو و دولت راست‌گرای او نتوانستند اسرای اسرائیلی را آزاد کنند و حدود ۳۰ هزار فلسطینی را هم به قتل […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک سناتور آمریکایی با نام «الیزابت وارن» اعلام کرده است که دیگر چک سفیدی برای نتانیاهو وجود ندارد.

الیزابت وارن سناتور آمریکایی تاکید کرد که نتانیاهو و دولت راست‌گرای او نتوانستند اسرای اسرائیلی را آزاد کنند و حدود ۳۰ هزار فلسطینی را هم به قتل رساندند.

وارن اظهار داشت که دیگر چک سفیدی برای نتانیاهو وجود ندارد.

او عنوان کرد که ما نیازمند آتش‌بس مجدد در نوار غزه هستیم.

همچنین رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که یک سرگرد اسرائیلی به سبب شکست هفتم اکتبر از سمت خود استعفا داده است.

به گفته این منابع، این افسر اسرائیلی رئیس دایره حماس در بخش مطالعات شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بود.

ساعاتی پیش از این نیز، گردان‌های قسام اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه ۱۱۰۸ خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی از جمله ۹۶۲ تانک، ۵۵ نفربر، ۷۴ بولدوزر، ۳ بیل مکانیکی نظامی و ۱۴ جیپ نظامی را با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کرده است.

قسام تاکید کرد که بر اثر انهدام این خودروها، شمار زیادی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

این گردان‌ها همچنین بیان کرد که تعدادی از این نظامیان در نتیجه بمباران خودروهای زرهی منهدم شده توسط جنگنده‌های اسرائیلی کشته شدند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس)، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین به ایستادگی در برابر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

همزمان، گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند یکی از تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی را نزدیک تقاطع «الطیران» در شهر غزه به هلاکت برسانند.

گردان‌های قدس نیز از هدف قراردادن گروهی از نظامیان صهیونیستِ سنگرگرفته در یکی از آپارتمان‌های مسکونی در اطراف منطقه «الحاووز» واقع در غرب خان‌یونس با موشک هدایت‌شونده خبر داد.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس موفق شدند یکی از جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله «تاندوم» هدف قرار بدهند و آن را به آتش بکشند.

منبع: مـهر