عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون اورونوف ۴ بازیکنی هستند که به اردوی تیم پرسپولیس در تعطیلات زمستانی ملحق شده اند. عیسی آل کثیر که قبلا در پرسپولیس بازی می کرده و بارها و بارها زننده گل های حساسی برای پرسپولیس بوده است. بازی های خوب عبدالکریم حسن را در خط دفاعی تیم […]

- پرسپولیس پرونده این بازیکن را بست

عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون اورونوف ۴ بازیکنی هستند که به اردوی تیم پرسپولیس در تعطیلات زمستانی ملحق شده اند.

عیسی آل کثیر که قبلا در پرسپولیس بازی می کرده و بارها و بارها زننده گل های حساسی برای پرسپولیس بوده است. بازی های خوب عبدالکریم حسن را در خط دفاعی تیم ملی قطر دیده بودیم و باید اذعان کنیم او یک مدافع باتجربه است و به طور حتم خط دفاعی تیم پرسپولیس را تقویت خواهد کرد. اوستون اورونوف هم یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ازبکستان در بازی های جام ملت های آسیا بود و بازیکنی است که قابلیت بازی در پست های مختلف تهاجمی را دارد و به طور حتم تیم پرسپولیس با حضور این بازیکن در خط حمله قوی تر می شود. ابوالفضل بابایی که برای گذران دوران خدمت راهی فجر سپاسی شده بود، پیش تر در تیم بادران در لیگ یک بازی می کرد و به عنوان وینگر زننده گل های حساسی برای این تیم بود و نشان داد یک بازیکن جوان و آینده دار است.

البته پرسپولیس دوست داشت، در پست هافبک دفاعی یک بازیکن جدید به ترکیب اضافه کند و برای علی علیزاده و حمید خدابنده لو نامه زد اما دو باشگاه گل گهر و مس رفسنجان خطاب به تیم پرسپولیس اعلام کردند این بازیکنان فروشی نیستند. البته مس اعلام کرد، حاضر است حمید خدا بنده لو را به تیم پرسپولیس بدهد. به شرط اینکه این تیم مسعود ریگی را آزاد کند که این پیشنهاد هم قبول نشد. با این مخالفت ها پرونده حضور بازیکنان جدید در تیم پرسپولیس با همان ۴ بازیکن جدید بسته شد و پرسپولیس دیگر حضور بازیکن جدیدی را در ترکیب دنبال نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بعد از جذب ۴ بازیکن جدید/ پرسپولیس در چه پست‌هایی بازیکن می‌خرد؟

منبع: خبـر ورزشی