برکناری قلعه‌نویی؟ مگر کی‌روش طی ۱۰ سال چکار کرد؟
برکناری قلعه‌نویی؟ مگر کی‌روش طی ۱۰ سال چکار کرد؟

  بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» به حذف تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: این جام، جام شگفتی ها است و من از قبل گفته بودم که اگر به جمع چهار تیم برسیم عملکردمان خوب بوده است؛ روز چهارشنبه هم بدشانس بودیم وگرنه الان فینالیست لقب داشتیم. وی افزود: گل […]

- برکناری قلعه‌نویی؟ مگر کی‌روش طی ۱۰ سال چکار کرد؟

 

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» به حذف تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: این جام، جام شگفتی ها است و من از قبل گفته بودم که اگر به جمع چهار تیم برسیم عملکردمان خوب بوده است؛ روز چهارشنبه هم بدشانس بودیم وگرنه الان فینالیست لقب داشتیم.

وی افزود: گل های قطر به جز گل دوم کاملا روی بدبیاری ما به ثمر رسید. در تمام عمرم ندیده بودم مثل آن صحنه را که توپ ما به دیرک خورد و گل نشد؛ اصلا از آن زاویه خیلی عجیب بود که توپ به دیرک بخورد و گل نشود.

وی درباره انتقادات از امیر قلعه نویی گفت: مگر کی روش طی آن همه سال ایران بود چکار کرد؟ قلعه نویی باید حفظ شود و تا جام جهانی کارش را ادامه دهد. دیگر زمان این نیست که با یک باخت سرمربی را برکنار کنند.

فریبا افزود: این حرف هایی که درباره تعویض ها و ترکیب زده می شود برای همان دقایق بازی است و سرمربی قطعا به تیم نزدیک تر بوده و بهتر تصمیم گرفته است.

وی درباره عدم برنامه کادر فنی در راه مهار اکرم عفیف گفت: قلعه نویی کنار خط بارها از رامین رضاییان خواست که پوشش دهد ولی رامین بازی قبل برابر ژاپن حدود ۱۳ کیلومتر ‌دویده و خسته بود.

وی درباره عدم تعویض طارمی و دست زدن به ترکیب بازی ژاپن نیز گفت: اگر طارمی را بازی نمی دادند و باز هم می باختیم منتقدان قلعه نویی را رها نمی کردند.

منبع: اطلاعات انلاین