به گزارش زیرنویس، طی اعلام آتش سوزی به سامانه ۱۲۵، از کابین آسانسور مجتمع مسکونی جام جم ۴ واقع در میدان سفیر امید، بلافاصله ۵ کد خودروی اطفایی متشکل از ۱۰ آتش نشان از ۳ ایستگاه شماره ۲،۱۲ و ۹ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد و همچنین معاون و مدیر عملیات به […]

به گزارش زیرنویس، طی اعلام آتش سوزی به سامانه ۱۲۵، از کابین آسانسور مجتمع مسکونی جام جم ۴ واقع در میدان سفیر امید، بلافاصله ۵ کد خودروی اطفایی متشکل از ۱۰ آتش نشان از ۳ ایستگاه شماره ۲،۱۲ و ۹ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد و همچنین معاون و مدیر عملیات به محل آتش سوزی اعزام شدند.

این حادثه ۷ مصدوم داشت که یک خانواده ۳ نفره که برای فرار از آتش، در پله‌های پشت بام گیر افتاده و به دلیل دود گرفتگی شدید ، بی هوش شده بودند.

یک خانواده ۲ نفره هم به دلیل ورود حجم بالای دود به بالکن پناه برده بودند که توسط بالابر آتش‌نشانی از بیرون ساختمان نجات داده شدند.

آتش نشانان همچنین ۲ جوان دیگر را نیز از راه ساختمان مجاور نجات دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

قابل ذکر است کمبود نیروی عملیاتی آتش نشان و گسترش تعداد حوادث این چنینی شهر را با بحران جدی روبرو می‌کند و در واقع با توجه به روند رو به رشد بلند مرتبه سازی و حوادث مرتبط با آن، تامین نیرو و تجهیزات امدادرسانی برای مجتمع‌ها بسیار ضروری است که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

منبع خبر: رکنـا