تیم ملی فوتبال ایران که فاصله چندانی تا پایان دادن به سالهای طولانی دوری از قهرمانی آسیا نداشت و می توانست با غلبه بر قطر راهی دیدار فینال شود، در بازی نیمه نهایی مقابل میزبان این دوره از مسابقات تن به شکست داد تا رویای بالای سر بردن جام قهرمانی حداقل برای چهار سال دیگر […]

تیم ملی فوتبال ایران که فاصله چندانی تا پایان دادن به سالهای طولانی دوری از قهرمانی آسیا نداشت و می توانست با غلبه بر قطر راهی دیدار فینال شود، در بازی نیمه نهایی مقابل میزبان این دوره از مسابقات تن به شکست داد تا رویای بالای سر بردن جام قهرمانی حداقل برای چهار سال دیگر به تعویق بیفتد.

علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در اینستاگرام درخصوص حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا نوشت: بعضی اتفاقات زندگی هر چقدرم که تلاش کنی، گاهی نمی‌شود، که نمی‌شود، که نمی‌شود… خیلی دوس داشتیم با قهرمانی، ذره‌ای از محبت شما مردم عزیز رو جبران کنیم و بتونیم مثل یه مسکن برای چند ساعتم که شده مرهمی بر زخم‌های کهنه دل شما باشیم. اما اون چیزی که می‌خواستیم نشد و شرمندگی تنها چیزیه که برامون باقی مونده. بخاطر همه اتفاقات ازتون عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم روزی براتون جبران کنم.

پیام احساسی علیرضا بیرانوند برای مردم ایران

منبع: خبـر ورزشی