داریوش یزدانی بازیکنی است که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ برای مقاطعی پیراهن آبی را بر تن کرد و در زمره بازیکنان استقلال محسوب می‌شد. چهره‌ای که محمد مایلی‌کهن در سن ۱۸ سالگی او را ملی‌پوش کرد و سابقه سومی در جام ملت‌های آسیا و همچنین قهرمانی در بازی‌های آسیایی همراه با تیم ملی کشورمان […]

داریوش یزدانی بازیکنی است که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ برای مقاطعی پیراهن آبی را بر تن کرد و در زمره بازیکنان استقلال محسوب می‌شد. چهره‌ای که محمد مایلی‌کهن در سن ۱۸ سالگی او را ملی‌پوش کرد و سابقه سومی در جام ملت‌های آسیا و همچنین قهرمانی در بازی‌های آسیایی همراه با تیم ملی کشورمان را دارد، سه سال قبل در بیستم بهمن سال ۱۳۹۹ مصاحبه اختصاصی با زیرنویس انجام داد و با صراحت خیلی مسائل را بر زبان آورد.

مصاحبه یزدانی در زمانی منتشر شد که محمود فکری به شدت زیر تیغ انتقادات هواداران استقلال قرار داشت ولی یزدانی انتقاداتش را صرفا به این سرمربی محدود نکرد و گفت: من کوچکترین مشکل شخصی با فرهاد مجیدی یا محمود فکری ندارم و بحثی که می‌کنم، فوتبالی است. از  نظر من استقلال نه با مجیدی خوب فوتبال بازی می‌کرد (منظور یزدانی دومین دوره سرمربیگری فرهاد در استقلال بود که از زمستان ۹۸ آغاز شد و تا اواخر شهریور ۹۹ طول کشید) و نه در دوره سرمربیگری محمود فکری فوتبال خوبی ارائه داد

هافبک اسبق آبی‌پوشان در ادامه این گفت‌وگو ارائه پیشنهاد برای مربیگری استقلال به خودش را تایید کرد و گفت: وقتی آقای مظلومی در تابستان سال ۹۴ سرمربی استقلال شد به من پیشنهاد داد دستیارش شوم اما من ترجیح دادم در آمریکا دوره‌های آموزشی خودم را طی کنم. پس از روی کار آمدن استراماچونی هم این بحث مطرح شد اما شرایط برای حضورم در استقلال مهیا نگردید. البته یک بار نیز پس از رفتن آندرئا استراماچونی به من زنگ زدند و گفتند می‌خواهیم الکساندر نوری را به استقلال بیاوریم و تو هم بیا در کنارش قرار بگیر اما ترجیح دادم این پیشنهاد را قبول نکنم و در نهایت هم همه دیدند که نوری به استقلال نیامد.

یزدانی همچنین مدعی شد پرسپولیس با توجه به در اختیار داشتن مهدی ترابی، شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ بیستم دارد. اتفاقی که در نهایت هم محقق شد.

زیرنویس‌گردی| استقلالی‌ها گفتند الکساندر نوری را می‌آوریم تو هم بیا/ استقلال نه با مجیدی خوب بود، نه با فکری!

منبع: خبـر ورزشی