احمد محمدی راستی در گفت وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۲ طرح عمرانی در شهر رزن به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: برای بهره برداری از این ۲ طرح بیش از ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. وی افزود: خیابان خلیج فارس به طول یک نیم […]

احمد محمدی راستی در گفت وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۲ طرح عمرانی در شهر رزن به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: برای بهره برداری از این ۲ طرح بیش از ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: خیابان خلیج فارس به طول یک نیم کیلومتر یکی از خیابان مهم شهر رزن است که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز و امسال به بهره‌برداری می‌رسد که موجب کاهش ترافیک در سطح شهر و توسعه شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت خیابان خلیج فارس ۳ هزار و ۴۰۰ متر جدول‌گذاری و ۲۴ هزار متر مربع آسفالت ریزی شده است افزود: برای تکمیل این پروژه بیش از ۱۶ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

شهردار رزن ساخت و ساماندهی ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه را یکی دیگر از پروژه مهم شهر رزن برشمرد که موجب ایجاد زیبایی بصری ورودی شهر شده است افزود: عملیات اجرایی میدان پلیس راه و بلوار امام رضا (ع) از سال گذشته آغاز و امسال تکمیل شده است.

وی اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل این پروژه هم ۱۵۰۰ متر جدول گذاری و اجرای ۴۰ پایه روشنایی انجام شده که یکی از ویژگی‌های مهم این طرح نصب تمثال مطهر شهدای شهر رزن در این بلوار است.

شهرداری رزن با اشاره به کلنگ زنی پروژه توسعه خیابان شهید چمران هم گفت: این طرح نیز به طول ۵۵۰ متر اجرا، که زیر سازی قسمتی از این طرح نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه نیز بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود و قرار است در سال آینده تکمیل شود

محمدی راستی افزود: با تکمیل این طرح تردد اهالی مسکن مهر و مسکن ملی از داخل شهر به سهولت انجام می‌شود.

منبع: مـهر