به گزارش زیرنویس به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه از حمله به پنج پایگاه رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی خبر داد. در دو مورد از این بیانیه‌ها آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه از حمله به پنج پایگاه رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در دو مورد از این بیانیه‌ها آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی، ساعت ۱۵:۱۰ و ۱۵:۳۰ بعدازظهر امروز جمعه به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی دشمن را در دو پایگاه «الرمتا» در مزارع اشغالی شبعا و «المالکیه» با سلاح مناسب هدف قرار داده و خسارت‌های مستقیمی را به آن وارد کردند.

حزب الله لبنان در سه بیانیه دیگر اعلام کرد: ساعت ۱۵:۳۰، ۱۶:۰۰ و ۱۶:۳۵ بعدازظهر امروز جمعه به وقت محلی، پایگاه‌های «زبدین»، «المالکیه» و «بیاض بلیدا» را با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

حزب الله قبل از این عملیات‌ها هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۰ بعدازظهر امروز جمعه (به وقت محلی)، یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه «البغدادی» هدف قرار داده و آن را منهدم کردند.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «دوویو» در شمال فلسطین اشغالی قبل از عملیات پایگاه البغدادی خبر داده بود.

منبع: مـهر