به گزارش زیرنویس، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود. همچنین، در نیمه شمالی کشور، روند افزایش نسبی دما قابل مشاهده خواهد بود.از فردا (یکشنبه ) بارندگی ها در برخی نقاط کشور آغاز می شود. همچنین امروز شاهد وزش باد نسبتاً شدید در نواحی […]

به گزارش زیرنویس، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود. همچنین، در نیمه شمالی کشور، روند افزایش نسبی دما قابل مشاهده خواهد بود.از فردا (یکشنبه ) بارندگی ها در برخی نقاط کشور آغاز می شود.

همچنین امروز شاهد وزش باد نسبتاً شدید در نواحی شمالی و شرقی کشور هستیم و یکشنبه و دوشنبه (۲۲ و ۲۳ بهمن) وزش باد شدیدی در نواحی جنوبی کشور پیش‌بینی می‌شود که بر روی دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز باعث مواج شدن آب‌ها می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی کشور روز یکشنبه و دوشنبه (۲۲ و ۲۳ بهمن) شاهد ورود سامانه بارشی از نواحی جنوبی کشور خواهیم بود که فعالیت خود را در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان گسترش خواهد داد و انتظار می‌رود که رگبار، رعد و برق، و وزش باد در این مناطق شدت بیشتری پیدا کند.

همچنین امروز و فردا شاهد افزایش نسبی دما در نواحی شمالی کشور هستیم و روز یکشنبه (۲۲ بهمن) در مناطق شرقی کشور شاهد وزش باد نسبتاً شدیدی خواهیم بود.

 

منبع خبر: رکنـا