زنی که در عملیات خمپاره‌زنی به شهرک نور نقش مهمی داشت
زنی که در عملیات خمپاره‌زنی به شهرک نور نقش مهمی داشت

خبرآنلاین نوشت: فرشته یگانه متهم ردیف ۴۲ دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است. او در اوایل انقلاب اسلامی جذب گروهک منافقین شده و از مسئولین تشکیلات اهواز می‌گردد. متعاقباً او ضمن ازدواج تشکیلاتی با فردی به نام علیرضا پناهی‌ور، در اقدامات مسلحانه نفاق، شرکت کرده و با ورود گروهک به فاز نظامی، از […]

- زنی که در عملیات خمپاره‌زنی به شهرک نور نقش مهمی داشت

خبرآنلاین نوشت: فرشته یگانه متهم ردیف ۴۲ دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

او در اوایل انقلاب اسلامی جذب گروهک منافقین شده و از مسئولین تشکیلات اهواز می‌گردد. متعاقباً او ضمن ازدواج تشکیلاتی با فردی به نام علیرضا پناهی‌ور، در اقدامات مسلحانه نفاق، شرکت کرده و با ورود گروهک به فاز نظامی، از ایران خارج می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از عضویت در شورای مرکزی منافقین، مسئول ستاد داخله برای هدایت و اعزام تیم‌های تروریستی به داخل کشور مانند خمپاره‌زنی به شهرک نور در تاریخ ۲۳/ ۱۲ /۱۳۷۸، شرکت مستقیم در عملیات‌های تروریستی- نظامی از خاک عراق علیه ایران با عنوان مسئول شاخه‌ی نظامی، مسئول کمیسیون به اصطلاح آموزش منافقین و مسئول امداد و جنگ سیاسی. مشارالی‌ها در حال حاضر نیز مسئول بخش جنگ سیاسی و امداد گروهک منافقین، است و او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۴۸/۶-۲۰۰۲ است.

منبع: اطلاعات انلاین