به گزارش زیرنویس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خشایار باقر پور، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران در خصوص قیمت واحدهای مسکن اقتصادی گفت: با توجه به نوسانات ارزی و تغییر قیمتی که ایجاد شده است سعی کرده ایم قیمت های که پیش از این برای ساخت پروژه‌ها اعلام کرده بودیم تغییری نکند و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خشایار باقر پور، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران در خصوص قیمت واحدهای مسکن اقتصادی گفت: با توجه به نوسانات ارزی و تغییر قیمتی که ایجاد شده است سعی کرده ایم قیمت های که پیش از این برای ساخت پروژه‌ها اعلام کرده بودیم تغییری نکند و در حال حاضر قیمت این واحدها با حدودی ۲۵ میلیون تومان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت واحدها با توجه به مدت زمان ساخت تغییر می‌کند بنابراین برای بسیاری از سازندگان صرفه اقتصادی دارد که هرچه زودتر واحدهای مسکونی ساخته شود چراکه با توجه به نوسانات تورمی قیمت ها  تغییر می کند.

باقر پور با اشاره به اینکه پروژه های مسکن اقتصادی در قالب چند فاز ساخته خواهد شد گفت: این واحدها ظرف مدت ۲۴ ماه ساخته می شوند و حدود ۶ ماه  برای طراحی و اجرای آن زمان مورد نیاز است  تا آن‌ها را اجرا کنیم.

 مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران  توضیح داد: هیچ برنامه ای برای پیش فروش این واحدها وجود ندارد و اگر فردی متقاضی است باید در شرکت تعاونی ها در قالب مشارکت کننده اقدام به خرید سهام کند بنابراین برنامه ای برای پیش فروش این واحدها وجود ندارد.

وی افزود: اجرای این پروژه ها هیچ تناقضی با ارزش های ایرانی و اسلامی ندارد و روند ساخت این پروژه ها زمینه ساز افزایش تولید و در نتیجه عرضه مسکن در کشور می شود.

منبع خبر: رکنـا